کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار در خطر از دست دادن اطلاعات خود هستند

0
807
کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار در خطر از دست دادن اطلاعات خود هستند

کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار در خطر از دست دادن اطلاعات خود هستندکالاسودا- کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار با مشکل عجیبی در روز های اخیر رو به رو شده اند. این مشکل در ابتدا به نظر بسیار گسترده نبود اما پس از بررسی وب سایت رددیت و ارسال گزارش های کاربران در مورد این موضوع مشخص شد که بسیاری از کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار به دلیل ایجاد این مشکل مجبور شدند کنسول بازی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند. این موضوع برای برخی از کاربران ضرر های جبران ناپذیری را به همراه داشته است.

در سال های اخیر کنسول بازی پلی استیشن چهار بار ها مورد توجه هکر ها قرار گرفته و آن ها با ایجاد برخی مشکلات همواره این کمپانی نامدار را اذیت کرده اند اما در روز های اخیر این مشکلات به صورت مستقیم برای کاربران همراه بوده است. مشکلی که از طریق ارسال یک پیام مخرب برای کاربران ایجاد می شود  و این روز ها به شدت در حال گسترش است. باز کردن این پیام می تواند مشکلاتی را به صورت نرم افزاری برای این کنسول بازی پرطرفدار ایجاد کند.

این مشکل چه زمانی برای کاربران پیش می آید؟

به طور کلی کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار گزارش داده اند که در حین اجرای بازی یک پیام خصوصی از شخص ناشناس برای کاربران ارسال می شود و به سرعت دستگاه شما را از کار می اندازد. حال طبق گزارش کاربران، برای رفع این خرابی به ناچار باید از گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه استفاده کنید که در این صورت تمامی اطلاعات ذخیره شده در دستگاه نظیر بازی های ویدیویی، تم ها، برنامه ها و غیره حذف می شود.

کاربران کنسول بازی پلی استیشن چهار در خطر از دست دادن اطلاعات خود هستند

آیا تمام کاربران با این مشکل رو به رو شده اند؟

با توج به اخبار موجود افرادی که حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک خود را در حال خصوصی قرار داده اند با این پیام رو به رو نشده است با توجه به این موضوع پیشنهاد می کنیم که شما نیز اگر از کاربران این کنسول بازی هستید این اقدام را انجام دهید تا بتوانید بدون مشکل به امور روزانه خود بپردازید و با این مشکل رو به رو نشوید.

با توجه به این موضوع اگر یک پیام خصوصی از فرد ناشناسی دریافت کرده اید، هرگز این پیام را باز نکرده و در صورت امکان، سریعا آن را از حساب کاربری خود حذف کنید، بهتر است برای حذف این پیام نیز از طریق نرم افزار پلی استیشن روی گوشی های هوشمند این کار را انجام دهید تا ریسک به مشکل خوردن شما در این مورد کمتر باشد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها