کارت فیزیکی بانکی Samsung Pay در راه است

0
1018

بعد از Apple Card و Huawei Card، وقت آن شده که کارت بانکی Samsung Pay نیز وارد بازار شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، کمپانی کره‌ای اعلام کرد پنج سال پس از راه اندازی سرویس پرداخت موبایل سامسونگ، اولین دبیت کارت  (Debit Card) فیزیکی خود را راه اندازی می‌کند. طبق پیش بینی‌ها کارت فیزیکی بانکی سامسونگ Pay در تابستان در دسترس است.

در این راستا سامسونگ از اپل و هواوی پیروی می‌کند، با این وجود این کمپانی با عرضه‌ی کارت بانکی نه کارت اعتباری، خود را از رقبایش متمایز کرده است. سامسونگ پی، مانند سایرین، با یک برنامه پیگیری و مدیریت هزینه‌ها همراه خواهد بود.

این شرکت کره جنوبی با شرکت کالیفرنیایی SoFi همکاری می‌کند که یک بانک نیست؛ بلکه یک شرکت متخصص در زمینه‌ی فن آوری های مالی است و در بازپرداخت وام‌های دانشجویی در ایالات متحده فعالیت دارد.

متأسفانه، در مورد کارت بانکی سامسونگ، خصوصاً مناطقی که این کارت در آن فعال است، هنوز اطلاعات کمی وجود دارد. این شرکت کره جنوبی وعده داده که اطلاعات بیشتری را در هفته‌های آینده به اشتراک بگذارد.

پس از توسعه خدمات پرداخت موبایل، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند انگیزه‌ی زیادی برای عرضه‌ی کارت‌های بانکی دارند. آن‌ها در حال ایجاد کارت‌های بانکی فیزیکی یا کارت‌های اعتباری هستند. سامسونگ پس از اپل و هواوی سومین کمپانی است که وارد این حیطه شده است.

گوگل همچنین پس از توسعه Google Pay بر روی کارت پرداخت فیزیکی کار می‌کند؛ بنابراین انتظار داریم کمپاین های آی تی بیشتری در این زمینه گام بردارند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها