کانال خبری ویدئویی فیسبوک تابستان رونمایی میشود

0
739

کالاسودا – فیسبوک بارها ادعا کرده است که یک شرکت رسانه ای از راه دور است، و مثالهای زیادی برای این ادعا وجود دارد که آخرین آنها تصمیم شرکت برای راه انداختن یک کانال خبری ویدئویی است.

طبق گزارشها، فیسبوک در حال اماده سازی یک بخش خبری در پلتفرم ویدئویی آنلاین است که گفته شده دارای شرکای ویدئویی و ۱۰ ناشر مختلف است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این شبکه اجتماعی در حال توسعه جدیدترین محصول مستقل اخبار خود برای خبرهای ملی است. تلاش قبلی این شرکت که شامل بخش مقالات فوری بود، ربطی به این سرویس و خروجی خبری ندارد.

گزارشها حاکی از آن است که فیسبوک در حال برقراری ارتباط با ناشرین و خبرنگاران مختلفی برای ایجاد ویدئوهای روزانه و تولید محتوا در این زمینه است. بر اساس دستورالعملهایی که وجود دارد، هر ویدئو شامل ۳ دقیقه زمان است.

فیسبوک بیان کرده که در حال تست این کانال جدید در رونمایی از آن تابستان آینده است و در حال برقراری ارتباط نزدیک میان ناشرین و تولیدکنندگان محتوا و تخصیص بودجه برای این کار و تسخیر فرصتها با کمک این پلتفرم است.

کمبل براون، سرپرست بخش خبری فیسبوک میگوید: ویدئوی اخبار روزانه اخرین قدم در استراتژی ما در سرمایه گذاری در برنامه ریزی در خصوص پلن های مختلف در فیسبوک است.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید