کاهش فروش هواوی؛ مدیران بازاریابی انتظار افت فروش بسیار زیادی دارند

0
298
کاهش فروش هواوی؛ مدیران بازاریابی انتظار افت فروش بسیار زیادی دارند

کاهش فروش هواوی را باید یکی از موضوعاتی دانست که کمپانی های مشهور را به خود درگیر کرده است، هواوی در ماه های اخیر مشکلات بسیاری را با دولت ایالات متحده داشته  و با مشکلات بسیاری همراه شده است، در این میان تمام مدیران بازاریابی و فروش کمپانی هواوی برای این موضوع آماده هستند.

بر اساس اخبار منتشر شده کارشناسات پیش بینی می کنند که بین 40 تا 60 درصد از فروش گوشی های هوشمند هواوی در بازار جهانی کاهش پیدا می کند و این موضوع به طور گسترده ای نگرانی هایی را برای این برند و طرفدارانش ایجاد کرده است. از این رو مدیران ارشد این برند برای ممنوعیت های تجاری ایالات متحده آماده هستند و به نوعی تدابیر خاصی اندیشیده اند.

کاهش فروش هواوی؛ برند آنر نیز شرایط مشابهی دارد

البته در نظر داشته باشید که این موضوع برای برند آنر نیز که توسط کمپانی هواوی تولید می شود مطرح است و ممکن است که گوشی های هوشمند سری آنر 20 قبل از عرضه به بسیاری از بازارها توقف تولید شوند. این شرکت سعی دارد که افت فروش خود در بازار را با فروش نیمی از گوشی هوشمند مورد نیاز چین تامین کند، در این میان مدیر عامل شرکت هواوی در مورد محدودیت های ایالات متحده اعلام کرده است که این مشکلات تنها روند رو به شد هواوی را با افت بسیار کمی رو به رو خواهد کرد.کاهش فروش هواوی؛ برند آنر نیز شرایط مشابهی دارد

با این وجود باید منتظر روزهای آینده در مورد کاهش فروش هواوی در بازار جهانی بود و ببینیم این کمپانی مشهور و دوست داشتنی با این مشکل چگونه مقابله خواهد کرد، هواوی در سال های اخیر هدف خود را رسیدن به عنوان پرفروش ترین برند گوشی هوشمند اعلام کرده بود که به نظر می رسد با توجه به مشکلات ایجاد شده این هدف کمی دور از دسترس خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها