با گوگل اسیستنت به راحتی جای پارک خودرو تان را پیدا کنید

0
386
با گوگل استیسنت به راحتی جای پارک خودرو تان را پیدا کنید

دستیار صوتی گوگل اکنون به ویژگی ای مجهز شده است که  می تواند هم جای پارک خودرو ی شما را به خاطر بسپارد. بنابراین دیگر نگران گم کردن جای پارک خودروی خود نباشید.

کمک در به خاطر سپاری جای پارک خودرو

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که خودرویتان را در جایی پارک کرده باشید و یادتان رفته باشد که خودروی شما کجا بود؟ باید بدانید که در این خصوص تنها نیستید و دیگران نیز با چنین مشکلاتی مواجه شده اند. به همین دلیل تکنولوژی به کمک جای پارک خودرو آمده تا هم جای مناسب را پیدا کرده و هم بتواند شما را دربه خاطر سپاری جای پارک راهنمایی کند. در حقیقت به نظر می رسد که گوگل اسیستنت اکنون به طور خودکار می تواند به شما یادآوری کند که کجا پارک کرده اید.

ویژگی بازیابی شده

شاید بگویید این ویژگی جدید نیست، چرا که گوگل آن را در سال 2014 معرفی کرد، اما به دلایلی این ویژگی تا مدت ها از رده خارج شده بود و اکنون مددا وارد قابلیت های گوگل اسیستنت شده است. برای ارائه نقطه پارک خودرو شما، این سیستم به  تاریخچه موقعیت مکانی شما متکی است و تخمین می زند که احتمالا  کجا رانندگی را متوقف کرده اید و راه رفتن را آغاز کرده اید. به همین دلیل ممکن است همیشه دقیق نباشد، اما هنوز هم مفید است.کمک در به خاطر سپاری جای پارک خودرو

اما این ویژگی چگونه کار می کند؟

هنگامی که از خودروی خود پیاده می شود و نقطه پارک شده را به صورت دستی در نقشه ذخیره می کنید، گوگل این اطلاعات را تا برگشت شما به خودرو حفظ کرده و لوکیشن را نشان می دهد. البته گفته شده که فعلا این ویژگی بسیار دقیق نیست، اما تاحدودی می تواند منطقه پارک شده شما را نشان دهد. این ویژگی فعلا برای همه کاربران در دسترس نیست، که می تواند به این معنا است که گوگل به تدریج از طریق فعال سازی سرورها این ویژگی را در کشورهای مختلف فعال می کند. پس اگر آن را ندارید منتظر آپدیت های بعدی باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها