کاهش کاربران اسنپ چت

0
406

کالاسودا_مدیر شرکت اسنپ چت آقای ایوان اشپیگل امیدوار است که طراحی دوباره ی اسنپ چت باعث شود تا افرادی که تبلیغاتی را در این شبکه دارند مشتاق تر کند و فضایی بهتر را برای کاربران پدید آورد.

این موضوع اما در ماه گذشته نشان داده که حدود ۱.۲ میلیون کاربر این برنامه در نظرسنجی ای خواهش کرده اند که این شرکت از تغییر طراحی برنامه صرف نظر کند.اسنپ چت اما در اجرایی کردن این موضوع کاملا جدی است و امروز هم اعلام کرده که این طراحی دوباره باعث می شود تا حدود ۲درصد از کاربران فعال و روزانه خود را از دست دهد ، یعنی در یک بازه زمانی ۳ ماهه از ۱۹۱ میلیون کاربر به ۱۸۹ میلیون کاربر خواهد رسید.

آقای اشپیگل در سخنرانی امروز خود اظهار داشت : (( ما در مرحله ای قرار گرفته ایم که می توانیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم. این موقعیت استثنایی پیش آمده به ما کمک می کند تا بتوانیم محتواهای بهتر و مناسب تری را برای کاربران خود فراهم کنیم.)) با توجه به این صحبت ها مشخص است که اسنپ چت از کاهش کاربران خود ترسی ندارد ولی باید این موضوع را هم در نظر گرفت که بدست آوردن این تعداد کاربر اصلا آسان و راحت نخواهد بود.

البته این شرکت پیش بینی می کند که تعداد سرمایه گذاران از سهام داران این شرکت بیشتر شود. درآمد این شرکت هر ساله حدود ۴۴ درصد افزایش یافته است ، یعنی از ۱۸۲ میلیون دلار به ۲۶۲ میلیون دلار رسیده اند.سهام این شرکت همچنین افزایش یافته است ، البته دلیل آن هم سرمایه گذاری و خرید سهام توسط شاهزاده عربستانی ال ولید بن تلال می باشد.این شرکت همچنین عینک های جالبی را در چند ماه گذشته تولید کرده است اما هنوز اشاره ای در زمینه نحوه فروش آن نکرده است.آقای اشپیگل هم خیلی کوتاه در مورد نظرات کاربران اشاره کرده است که ما از این نظرات نکاتی را یاد می گیریم.قطعا در چند ماه آینده در مورد این برنامه خبرهای زیادی را خواهیم شنید.

در کل اینکه برنامه اسنپ چت کاربر از دست بدهد خبر خوبی برای سرمایه گذاران نخواهد بود مخصوصا که تلاش های اینستاگرام برای افزایش کاربر خود بیش از پیش شده است.حتی مدل معروف کایلی جِنر هم به تازگی برای ویرایش عکس های خود از فیلترهای اینستاگرام استفاده می کند. قطعا این موارد خبرهای خوبی برای برنامه محبوب اسنپ چت نمی باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها