کدی که موجب افشای جزئیات ios 14 شد

0
198

طبق گزارش 9to5mac، کد سیستم عامل ios 14 سهوا جزئیاتی را در خصوص محصول آینده اپل فاش کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، این تیم اطلاعاتی را در مورد آیفون 9 ( با نام SE 2)، آیپد پرو جدید و اپل تی وی (سخت افزار، نه سرویس استریم) ارائه داد.

آیفون 9 همچنان ویژگی تاچ آیدی، حسگر اثر انگشت که در دکمه هوم را حفظ کرده است. این برخلاف گزارش‌های قبلی است که ادعا می‌کردند قیمت آیفون جدید به دلیل تغییر به فیس آی دی تغییر خواهد کرد. این گوشی از Express transit پشتیبانی می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد که هزینه حمل و نقل عمومی را در لندن، نیویورک، پورتلند، ژاپن، پکن و شانگهای پرداخت کنند.

مدل‌ جدید آیپد پرو دارای دوربین‌های سه گانه اصلی به همراه سنسور 3D TOF هستند که موجب بهبود کیفیت عکاسی نسبت به آخرین مدل‌های آیفون خواهد شد. سنسور TOF برای Ar-Kit اپل نیز یک مزیت محسوب می‌شود. (پیش بینی می‌شود مدل‌های آیفون 2020 نیز دارای سنسورهای TOF باشد).

ظاهرا اپل روی اپل تی وی جدید و ریموت آن کار می‌کند تا بتواند ان را جایگزین سیری کنونی شود. یک برنامه خاص نیز برای اپل تی وی ارائه می شود.

در نهایت اینکه اپل در حال تولید ردیاب‌های موردی به نام AirTags است که دارای باتری‌های قابل تعویض توسط کاربر است. آیفون‌های جدید قادر خواهند بود از قابلیت‌های پیشرفته بلوتوثی تراشه U1 استفاده کنند تا از جهت ردیاب و نه تنها مسافت استفاده کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها