سامسونگ ، برنده گوشی های میان رده در سال ۲۰۱۹

0
993

کالاسودا- میان رده های سال ۲۰۱۹ سامسونگ بازار جهانی موبایل را متحول می کنند. کمپانی سامسونگ در سال اخیر تمرکز بسیار زیادی بر روی بازار گوشی های میان رده قرار داده است و قصد دارد به رقابت با برند های موفق در این بازار بپردازد. بدون شک برترین برند های بازار گوشی های میان رده شیائومی  و هواوی هستند که با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع کار را برای برند های دیگر سخت تر از همیشه کرده اند. حال گوشی های سری Galaxy A در سال آینده می تواند به رقابت با برند های دیگر بپردازد.

در سال جاری سامسونگ اعلام کرد که در نسخه پلاس گوشی گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار از سه لنز دوربین استفاده خواههد کرد و به نظر می رسد که در گران ترین میان رده سری A خود نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد تا علاقه مندان به دنیای عکاسی بتوانند با قیمتی کمتر گوشی موبایلی مناسب برای عکاسی را داشته باشند. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که این میان رده با قیمتی بسیار پایین نیز روانه بازار نخواهد شد و باید آن را بین میان رده و پرچم دار دانست. به طور کلی این میان رده سری A جایگرینی برای سری A8 خواهد شد که این روز ها فروش بسیار خوبی در بازار جهانی دارد.

خبر عرضه گوشی میان رده سامسونگ با سه دوربین بدون شک برند های دیگر را به تکاپوی بیشتری خواهد واداشت. البته این خبر به نظر کمی به رقابت با هواوی نیز می پردازد زیرا هواوی نیز مدتی پیش میان رده جدید خود را به قوی ترین پردازنده خود مجهز کرد تا کار را برای افرادی که به سرعت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب قرار دارد را تمام کند و به آسانی با گوشی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.

البته هنوز خبری از نحوه چیدمان این سه لنز منتشر نشده است اما به نظر می رسد سامسونگ از نحوه چیدمان پرچمدار خود برای این میان رده  سری A استفاده کند. سامسونگ مدتی پیش نحوه قرار گیری لنز های دوربین گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرد و در آن خبری از لنز مونوکروم نبود لنزی که در گوشی های هوشمند هواوی بسیار پرطرفدار است . به نظر می رسد باید شاهد یک لنز عریض ، یک لنز سیاه و سفید و همچنین لنز اصلی برای این گوشی میان رده باشیم ترکیبی که کار را برای رقابت به خصوص برند الجی بسیار سخت می کند زیرا الجی پرچم داران خود را همچنان با دو لنز روانه بازار می کند و الجی تنها برندی است که از لنز عریض برای گوشی های خود استفاده می کند .

نظر شما در مورد دوربین های موبایل سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ در بخش دوربین های موبایل برترین عملکرد را دارد یا شما هم در گروه  کاربرانی هستید که برای گوشی میان رده برند های چینی را انتخاب می کنید؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها