کمپانی ژاپنی هوندا ؛ پیشرو در ساخت خودرو های الکتریکی در اروپا

0
306
کمپانی ژاپنی هوندا ؛ پیشرو در ساخت خودرو های الکتریکی در اروپا

کمپانی ژاپنی هوندا قصد دارد تمام محصولات خود را تا سال 2025 به صورت الکتریکی روانه بازار فروش کند. کمپانی هوندا این موضوع را در نمایشگاه ژنو عنوان کرد و به نظر می رسد این شرکت ژاپنی تمامی محصولات خود را در اروپا به این رویه وارد بازار فروش کند.

بر اساس اخبار موجود حدود دو سال پیش مدیران این کمپانی مشهور اعلام کردند که دو سوم محصولات خود را تا سال 2025 به صورت الکتریکی روانه قاره سبز خواهند کرد اما به تازگی خبری منتشر شده که نشان از پیشرفت این کمپانی مشهور در سال های اخیر می دهد و قصد دارد در این بازه ی زمانی تمامی محصولات خود را به صورت الکتریکی روانه بازار فروش کند.

معاون ارشد هوندا موتور در اروپا این موضوع را تایید کرده و گفته است: همانطور که در سال 2017 اعلام کردیم، قصد داریم تمام پیشرانه های خود را به سمت الکتریکی شدن پیش ببریم و به کاهش آلودگی هوا کمک کنیم و بتوانیم از خودرو های الکتریکی برای حمل و نقل استفاده کنیم. بدون شک مردم نیز از این موضوع به طور کامل استقبال خواهند کرد.

کمپانی ژاپنی هوندا مهم ترین خودروی الکتریکی خود را در پایان سال رونمایی می کند

یکی از مهم ترین خودرو های این کمپانی چینی پروتوتایپ e است. این هاچبک در پایان سال میلادی در ژنو رونمایی می شود و سرعت این خودرو بیشتر از 200 کیلومتر خواهد بود و شارژ سریع آن باعث می شود 80 درصد ظرفیت باتری در تنها 30 دقیقه شارژ شود.این موضوع برای کمپانی ژاپنی هوندا یک پیشرفت خیره کننده محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها