کمک ربات کره‌ای باریستا به فاصله‌گذاری اجتماعی در کافی‌شاپ

0
154

ربات باریستای جدید یک ربات کاربردی در کافه‌ای در دائجئون کره جنوبی، به کار گرفته شده که بسیار خوش برخورد و سرعتی است و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، کره جنوبی پس از مدیریت شیوع ویروس جدید کرونا که بیش از 11000 نفر را آلوده کرده و 267 نفر را به کام مرگ کشاند، به آرامی در حال گذراندن قوانین فاصله گذاری اجتماعی است.

لی دونگ باه، مدیر تحقیقات در ویژن سمیكون، یك مقام رسمی در كارخانه هوشمند كه ربات باریستا را را ساخته است؛ می‌گوید: ربات‌ها می‌توانند به مردم كمك كنند تا فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده و این ویروس به طور کلی ریشه کن شود.

این سیستم شامل یک بازوی رباتیک قهوه ساز و یک ربات سرویس است ک می‌تواند 60 نوع قهوه مختلف را تهیه کرده و نوشیدنی‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین می‌تواند داده‌ها را به دستگاه‌های دیگر انتقال داده و از فناوری خودران برای پیدا کردن بهترین مسیر کافه بهره ببرد.

سفارش شش نوشیدنی، پردازش شده از طریق کیوسک، فقط هفت دقیقه طول کشید. تنها کارمند انسانی در این کافه وظایف نظافت را برعهده دارد و در صورت تمام شدن مواد آن‌ها را شارژ می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها