مروری بر هفته بیست و یکم 2020 بازار موبایل

0
244

هفته گذشته شیائومی پلتفرم نرم افزاری جدید خود،MIUI 12 را به صورت جهانی رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، قرار است از اواخر ژوئن این پلتفرم نرم افزاری ابتدا روی گوشی‌های Mi 9،Mi 9T، Mi 9T Pro، K20 و K20 Pro نصب شود.

پلتفرم جدید و مینیمالیستی MIUI 12 قابلیت‌های جدید نرم افزاری را روی گوشی‌های شیائومی به همراه آورده است.{لینک} {لینک}

تحرک و پویایی، اپلیکیشن جدید برای دوربین، سوپر وال پیپر، ساده‌تر شدن رابط تنظیمات، دارک مود نسخه2، صفحه نمایش فعال،نظارت بر خواب، حریم خصوصی،اپ آب و هوا؛ بخشی از قابلیت‌های تازه روی MIUI 12 است.{لینک}

در هفته‌ای که گذشت خبرهای زیادی از نوت 20 سامسونگ منتشر شد.

پرچمدار پاییزی سامسونگ لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعت دارد اما خبری از پریسکوپ 4ایکس موجود روی اس 20 اولترا روی نوت 20 نیست و تنها به لنز 108 مگاپیکسلی بسنده شده است.

رندرهای منتشر شدن از نوت 20 هم حکایت از گوشی چهارگوش با سلفی متمرکز و دوربین سه یا چهارگانه دارد.

از سوی دیگر سامسونگ در این هفته از گوشی اس 20 ادیشن Tactical رونمایی کرد که با نرم افزار ویژه متناسب با نیازهای دفاعی طراحی شده و قرار است در فصل سوم راهی بازار شود.

کمپانی مدیاتک از چیپست جدید Dimension 820 رونمایی کرد که سرعت پردازش آن بالاتر رفته و مجهز به یک تراشه گرافیکی است و از دو سیم کارت 5جی هم به طور هم زمان پشتیبانی می‌کند.

این چیپست رقیبی برای اسنپ دراگون 765G و 768G است و برای اولین بار روی گوشی شیائومی ردمی X10 جای گرفته است.{لینک}

همچنین این هفته گوشی Honor X10 5G با چیپست Kirin 820 و باتری 4300 میلی آمپر ساعت و لنز اصلی 40 مگاپیکسلی رونمایی شد. گوشی مذکور صفحه نمایش بی نظیری دارد.

از سوی دیگر معامله 700 میلیون دلاری میان هواوی و TSMC برای ساخت تراشه‌های 5 و 7 نانومتری به دلیل ترحیم جدید آمریکا زیر سوال رفت، اما ممکن است به دلیل بسته شدن قرارداد قبل از امضای تحریم، این قرارداد اجرایی شود.

و مهمتر از همه عرضه رسمی گوشی سونی اکسپریا 1 II در ژاپن در هفته‌ای که گذشت بود که قرار است به قیمت 1199 یورو در اروپا عرضه شود که یکی از گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها