تیزر تصویری رابط کاربری MIUI 12 شیائومی منتشر شد

0
1406

شیائومی با انتشار تصویری فاش کرد که زمان رونمایی رابط کاربری MIUI 12 نزدیک است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indiatoday، رابط کاربری بعدی شیائومی به نام MIUI 12 که به عنوان جانشین MIUI 11 معرفی شده است، احتمالا در سال جاری میلادی رونمایی می‌شود.

شیائومی رسما تیزر نرم افزار رابط کاربری MIUI 12 خود را نشان داد و ادعا کرد که به زودی به رونمایی نزدیک می‌شود. این اعلانیه از طریق حساب کاربری Weibo Xiaomi اعلام شده و یک تیزر را برای زمان رونمایی توسعه نسخه جدید این سیستم عامل محبوب برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید پست کرده است.

رابط کاربری فعلی یعنی MIUI 11 سپتامبر سال گذشته  معرفی و نسخه‌ پایدار جهانی آن ماه اکتبر (مهر) عرضه شد و روی گوشی‌هایی مانند Redmi Note 7 Pro، Redmi K20 و Poco F1 قرار گرفت؛ بنابراین انتظار می‌رود MIUI 12 امسال نیز در همان بازه‌ زمانی معرفی و عرضه شود.

تیزری که از Weibo منتشر شده است، موارد بسیار جالبی را درباره سیستم عامل آینده مبتنی بر اندروید نشان می‌دهد. این تیزر نشان می‌دهد که رابط کاربری MIUI 12 احتمالا فونت‌های جدیدی را در بر می‌گیرد و طراحی مینیمالیستی خود را حفظ می‌کند.

جدای از این، چیز دیگری درباره نرم افزار آینده شیائومی فعلا وجود ندارد. این شرکت هنوز تمام تغییرات جدیدی که در MIUI 12 وجود دارد را فاش نکرده است. انتظار می‌رود که اطلاعات جدید بیشتری در این زمینه طی هفته‌های آتی آشکار شود.

خبرهای دیگر از شیائومی حاکی از آن است که این شرکت به زودی می نوت 10 را در هند رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر می نوت 10 تنها گوشی تجاری در میان گوشی‌های شیائومی است که با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی با مشخصات چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه عرضه شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها