کنترل ترموستات‌های خانگی هوشمند توسط کمپانی‌ها

0
17

شاید شنیده باشید در تگزاس و به منظور صرفه جویی در انرژی، ترموستات‌های هوشمند توسط کمپانی‌ها کنترل می‌شوند؛ وحشت نکنید؛ این کار بدون اجازه صاحب خانه انجام نمی‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، کمپانی‌هایی مانند CPS Energy برنامه‌هایی را برای کمک به ایجاد انگیزه در کاهش مصرف برق برای دوره‌های کوتاه مدت آغاز کرده‌اند؛ در این مطلب به اقدامات این کمپانی‌ها و دلیل آن‌ها برای این کار می‌پردازیم.

Wifi Thermostat Rewards

CPS Energy برنامه ” Wifi Thermostat Rewards” را آغاز کرده است که هنگام ثبت ترموستات‌های هوشمند واجد شرایط، 85 دلار نرخ ثابت به عنوان اعتبار می‌پردازد. در ازای دریافت این اعتبار، شما به CPS Energy اجازه می‌دهید تا درجه ترموستات شما را تنظیم کند.

Smart Savers Program

کمپانی دیگری که در این راه قدم برداشته است، Energyhub با برنامه Smart Savers است. برنامه‌ی آنها مشابه CPS Energy است، اما اعتبار دیگری را ارائه می‌دهند. تحت برنامه Energyhub، در یک قرعه کشی حداکثر 5000 دلار در قبض‌های یک ساله، اعتبار کسب می‌کنید.

برای اینکه در برنامه‌هایی این چنینی واجد شرایط باشید، باید در یک کشور شرکت کننده زندگی کرده، یک ترموستات هوشمند نصب کنید و 18 سال یا بیشتر داشته باشید.

چرا شرکت در این برنامه‌ها مفید است؟

با استفاده از این ترموستات‌های هوشمند و تنها افزایش چند درجه‌ای ترموستات، مصرف برق کاهش می‌یابد.

همانطور که گرم شدن کره زمین هر سال بیشتر می‌شود؛ مردم به تهویه هوا و کولر نیازمندند؛ اما صرفه جویی در انرژی نیز یک امر ضروری است.

با افزایش این تهویه‌ها، به زودی جهان با یک بحران رو به رو می‌شود؛ اما حداقل کار این است که از سیستم‌های تهویه با مصرف برق پایین‌تر استفاده شود.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها