کنترل کالری و چربی با ویژگی Slim Fry در مایکروفر

0
793

کالاسودا – مایکروفرهای سامسونگ دارای قابلیتی به نام SLIM FRY هستند که با فعال‌کردن این گزینه تنها با لایه‌ای نازک از روغن بر روی ظرف مخصوص می‌توان انبوهی از مواد غذایی مانند سیب‌زمینی یا مرغ‌ را در زمانی کوتاه و به سالم ‌ترین شکل ممکن سرخ کرد.

چاقی و اضافه وزن برای خیلی از ما به معنی کنار گذاشتن خوراکی‌های خوشمزه و عادت کردن به غذاهای بی‌مزه‌ای است که بعضاً رنگ‌ و بوی جالبی هم ندارند. پختن غذاها به شکل آب ‌پز هر چند که در نگاه اول مقوی به نظر می‌رسد اما طعم و بو را از وعده‌ های غذایی خانواده می‌گیرد. قابلیت اسلیم فرای به همین منظور در مایکروفرهای سامسونگ تعبیه شد.

ترکیب سیستم گریل و گردش هوای گرم داخل دستگاه در این مایکروفرها باعث شده تا غذاهای سرخ شده در عین اینکه سر و شکلی برشته و ترد دارند اما آبدار و خوشمزه باشند. در واقع با این قابلیت تمامی لایه‌های داخلی و خارجی غذا کاملاً برشته و سرخ می‌شود. این قابلیت کمک می‌کند تا برای اولین بار غذاهای سالم و رژیمی اما در عین حال لذیذ و خوش رنگ روی سفره خود داشته باشیم.

برای افرادی که به میزان کالری و چربی غذای خود اهمیت می ‌دهند و همواره مقدار آن را کنترل می‌ کنند قابلیت‌ هایی مانند SLIM FRY ضروری است. به کمک این قابلیت غذاهای روزانه اعضای خانواده با کالری و چربی کمتری سرخ می‌ شود.

سری جدید سامی مایکروفرهای سامسونگ به فناوری HotBlast نیز مجهز شده است. فناوری HotBlast به کمک ۷۲ دریچه تعبیه شده در سقف بالایی مایکروفر، هوای گرم را از بالا روی غذا می‌دمد و به این ترتیب تمام نقاط مواد غذایی را به یک اندازه و به شکلی مغزپخت شده می‌پزد. نکته جالب برای کاهش ۵۰ درصدی زمان پخت غذا بود. در مایکروفرهای سامی سامسونگ به کمک HotBlast می‌توانید در کمتر از ۱۳ دقیقه یک پیتزا را بپزید و یا مرغ کباب شده را در ۳۰ دقیقه آماده کنید.

نکته جالب دیگر در خصوص این مایکروفر این است که می توانید تهیه خمیر و ماست های خانگی تان را به آن بسپارید. به همین دلیل در زمان خرید مایکروفر یکی دیگر از قابلیت‌های مورد توجه هر فردی گزینه Dough/Yogurt Maker  است که روی مایکروفرهای خانواده سامی سامسونگ جای گرفته است. به کمک این قابلیت تهیه خمیر و ماست خانگی با مایکروفر امکان ‌پذیر شده است. حالا دیگر در هر زمانی از شبانه‌ روز می‌توانیم به کمک ویژگی Dough/Yogurt Maker ماست خانگی خوشمزه‌ای را آماده کنیم.

مایکروفر سامی سامسونگ با ورود خود به خانه ما نه تنها ذائقه ما را تغییر داد، بلکه کمک کرده تا اعضای خانواده‌ تناسب اندام و سلامتی خود را حفظ کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید