کیندل مخصوص کودکان برای کودکان کتابخوان رونمایی شد

0
283
کیندل مخصوص کودکان برای کودکان کتابخوان رونمایی شد

کیندل مخصوص کودکان با قاب محکم و بادوام، امکان جایگزینی و تعویض و همچنین یک سال سرویس رایگان است. آمازون ورژن کودکان کیندل خود را برای تبلت های فایر خود رونمایی کرده است و اکنون این کیندل با مجموعه ای از ویژگی ها برای کودکان کتابخوان که علاقه به ریدر های الکتریکی دارند ارائه شده است.

ویژگی های کیندل نسخه کودکان

اگر از آن دسته افرادى هستید که ترجیح مى دهید فرزندتان تبلت و بازی را کنار گذاشته و بیشتر مطالعه کند ، خوب است از این کیندل ها تهیه کنید تا علاوه بر اینکه حس تبلت داشتن به او دست دهد، بتواند از همین تبلت استفاده کرده و میزان مطالعه خود را افزایش دهد. جالب است بدانید که علاوه بر تبلت فایر HD 10 ویژه کودکان که این شرکت به تازگى از آن رونمایى کرده است، نسخه جدیدى از کیندل ویژه کودکان نیز به زودى توسط آمازون عرضه مى شود.

این نسخه که قیمت آن تنها 20 دلار بالاتر از کیندل عادى است، داراى کیس هایى در 4 رنگ مختلف، 2 سال گارانتى و یکسال دسترسى رایگان به سرویس FreeTime متعلق به این کمپانى است.

همچنین این تبلت های نسخه کودکان مانند تبلت های دیگر دارای بسته نرم افزاری شامل چهار بخش اصلی است: دستگاه ، (که دقیقاً سخت افزار مشابه آخرین نسخه کیندل آمازون دارد)، یک کیس با دوام برای محافظت از آن، یک سال سرویس رایگان FreeTime آمازون و دو سال گارانتی در صورت خراب شدن دستگاه با ضمانت تعویض طولانی مدت.

ویژگی های کیندل نسخه کودکان

گارانتی تعویض

گارانتى دو ساله این دستگاه به کاربر اجازه مى دهد که طى دو سال، با افتادن هر اتفاقى براى کیندل آن را تعویض کند. سرویس نامحدود FreeTime نیز ارائه دهنده حدود 20 هزار کتاب، ویدیو و برنامه ویژه کودکان است. این برنامه قابلیت اجرا روى دستگاه هاى مختلف را نیز دارد، بنابراین مى توانید روى فعالیت هاى فرزند خود نظارت نیز داشته باشید.

محتوای مناسب کودکان

مزیت بزرگ FreeTime است که به والدین امکان می دهد کل محتوای كتابخانه مطالب كتابهای FreeTime  (كه شامل اسامی بزرگی همچون مجموعه های هری پاتر ، هابیت ، آرتمیس فاول، كتاب های پرسی جكسون ، و افسانه نارنیا می شود) را در اختیار کودکان قرار دهند.

کودکان می توانند بدون نگرانی والدین در مورد نامناسب بودن محتوا یا هزینه های اضافی ، کتاب هایی را که به آنها علاقه مند هستند را مرور و بارگیری کنند. تمام ویژگی های FreeTime برای مدیریت زمان صفحه نمایش در تبلت های Kindle و Fire در این تبلت نیز موجود است. والدین می توانند زمان خواب، حداکثر محدودیت زمانی و موارد دیگر را تعیین کنند.

محتوای مناسب کودکان

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها