گرانترین مک بوک در ایران به 64 میلیون تومان رسید

0
1816
گرانترین مک بوک در ایران به 64 میلیون تومان رسید

قیمت گرانترین مک بوک موجود در بازار ایران به 64 میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، لپ تاپ های موجود در بازار ایران از سوی برندهای مختلف با قیمت های متفاوت ارایه می شوند. در این میان گرانترین لپ تاپ ها به برند اپل اختصاص دارد و رنج قیمت مک بوک ها در بازار ایران مانند بازار جهانی از باقی برند ها بسیار بالاتر است.

بنابراین گزارش، مک بوک هایی که در ایران به فروش گذاشته می شوند بیش از 20 مدل هستند که در قیمت های متفاوت به فروش می رسند. ارزانترین مک بوک موجود در ایران مک بوک ایر 32 تولید شده در سال 2017 در ابعاد 13 اینچ است که بیش از 13 میلیون تومان معامله می شود. پردازنده این دستگاه کور آی 5، رم آن 8 گیگا بایت و حافظه داخلی اش 128 گیگ است.

گرانترین مک بوک نیز مک بوک پرو 952 تاچ بار تولید شده در سال 2018 با ابعاد 15.4 اینچ است که بیش از 64 میلیون تومان در ایران قیمت گذاری شده. این لپ تاپ اپل به دلیل داشتن پردازنده کور آی 9 و رم 32 گیگابایت و حافظه داخلی یک ترابایت از چنین قیمتی بهره می برد.

اما اگر به دنبال مک بوک با قیمت مناسب و آپشن های نسبتا خوب هستید و نمی خواهید 64 میلیون تومان هزینه کنید در رنج قیمت بیش از 30 میلیون تومان هم می تواند مک بوک هایی بیابید که پردازنده آن ها کور آی 7 باشد و رم 16 گیگا بایتی و حافظه داخلی 250 گیگی داشته باشد.

تفاوت انواع مدل های مک بوک در این رنج قیمت به ابعاد مانیتور آن ها باز می گردد.

البته برای داشتن لپ تاپ با این آپشن ها در برندهای دیگر قطعا کمتر هزینه خواهید کرد و اگر از اپل بازهای مقیم ایران نباشید می توانید با هزینه به صرفه تر لپ تاپ مناسبی از برند دیگری را صاحب شوید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها