زمان عرضه و قیمت گلکسی A70 سامسونگ به صورت رسمی اعلام شد

0
2579
زمان عرضه و قیمت گلکسی A70 سامسونگ به صورت رسمی اعلام شد

قیمت گوشی هوشمند گلکسی A70 سامسونگ به طور رسمی اعلام شد. این گوشی هوشمند قصد دارد در کنار سایر محصولات این برند شرایط خوبی را در نبود گوشی های هوشمند سری J ایجاد کند. گلکسی A70 سامسونگ با سه لنز دوربین و باتری 4500 میلی آمپری می تواند فروش خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد کند.

این گوشی هوشمند میان رده در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و سامسونگ قیمت میان رده خود با رم  گیگابایتی و حافظه داخلی  گیگابایت شرایط با قیمتی در حدود 446 دلار به فروش می رسد و نسخه رم 8 گیگابایتی این محصول نیز 491 دلار قیمت دارد. این قیمت ها با توجه به قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده به نظر منطقی خواهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند میان رده در رنگ های مشکی، سفید و مرجانی در اختیار کاربران قرار می گیرد و خبری از رنگ های همیشگی این برند کره ای در این گوشی هوشمند نیست. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند جذاب حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار می گیرد و باید از اول خرداد ماه شاهد حضور این گوشی هوشمند در بازار باشیم.

گلکسی A70 سامسونگ با چه صفحه نمایشی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با حفره صفحه نمایش است. استفاده از پنل سوپرآمولد این گوشی هوشمند را در کنار برترین گوشی های میان رده از نظر صفحه نمایش قرار می دهد.استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی یو شرایط بسیار خوبی را برای این میان رده ایجاد می کند.

گوشی هوشمند گلکسی A70 با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود و سامسونگ نوع پردازنده این گوشی هوشمند را مشخص نکرده اما این گوشی موبایل در دو نسخه با رم های 6 و 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. حافظه داخلی این گوشی موبایل 128 گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند.البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اسلات سیم دوم با کارت حافظه جانبی یکی است.گلکسی A70 سامسونگ با چه صفحه نمایشی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

میان رده ای با سه لنز دوربین

در بخش دوربین این گوشی هوشمند مانند نسخه سال 2018 از سه لنز بهره می برد و شاهد لنز های 32 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 5 مگاپیکلسی به عنوان لنز عمق تصویر هستیم. این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می برد.لنزی که می تواند سامسونگ را برتر از برند های دیگر در بخش دوربین گوشی های میان رده قرار دهد.

در کنار قابلیت های یاد شده میان رده سامسونگ از باتری بسیار خوب 4500 میلی آمپری بهره می برد که برای یک گوشی هوشمند میان رده با پردازنده 12 نانومتری شرایط خیره کننده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این باتری قدرتمند از قابلیت شارژ سریع 25 واتی بهره می برد، قابلیتی که بیشتر روی گوشی های پرچمدار وجود دارد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا عرضه گوشی های متنوع سری A سامسونگ به جای سری J تثیر مثبتی روی فروش این برند پرطرفدار دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها