گروه خودروسازی BMW  اپلیکیشن  Parkmobile  را خرید

0
410
گروه خودروسازی BMW  اپلیکیشن  Parkmobile  را خرید|کالاسودا

گروه خودروسازی BMW  اپلیکیشن  Parkmobile  را خرید|کالاسوداکالاسودا_ گروه خودروسازی BMW  با خرید یک اپلیکیشن مهیج به نام Parkmobile  در تلاش است تا کاربران را بیش از گذشته شیفته خود کند.

بازار رقابت در خصوص خودرو و گروه های خودروسازی روز به روز داغ تر می شود و هر گروه در تلاش است تا با کمک روش های جدید تعداد  بیشتری از مشتریان را با خود همراه کند .

گروه خودروسازی  bmw  نیز یکی از معتبرترین گروه هایی است که همیشه برای دستیابی به برترین ها تلاش کرده است . اکنون این گروه، یک اپلیکیشن «مکان یاب پارک خودرو» را خریده است . اپلیکیشنی که با نام Parkmobile  مشهور شده است و قرار است به تمامی خودروهای BMW  در سراسر جهان خدمات ارائه کند .

جالب است که اپلیکیشن  Parkmobile  مدعی است ۳۰  درصد ترافیک شهری را افرادی به وجود می آورند که در جستجوی مکانی برای پارک خودرویشان هستند. کاهش این آمار به وسیله یافتن مکان پارک خالی  از ترافیک می کاهد. البته به نظر می رسد این ایده در حقیقت خرید و مالکیت خودروی شخصی را ترویج می کند.

اگر شما هم مالک یکی از خودروهای گران قیمت و لوکس این برند باشید ، حتما می دانید که پیدا کردن جای پارک آن هم برای خودرویی که قیمتی بالاتر از حد عادی دارد تا چه حد دشوار است .

درواقع یکی از مشکلات رایج مردم این است که وقتی خودرویی لوکس دارند ، مکانی مناسب برای پارک آن پیدا کنند . اپلیکیشن PARKMOBILE  مدت ها است که توسط یک شرکت نرم افزاری در آمریکای شمالی استفاده می شود ، اکنون این برند آلمانی قصد دارد از خدمات این استارت آپ در سراسر جهان برای خودروهایش استفاده کند. جالب آنکه به اعتقاد  BMW چنین استارت آپی به افزایش فروش خودروهایش و البته حل مشکل ترافیک کمک می کند.