پوشش متنی مراسم Unpacked، رونمایی گلکسی نوت 10 سامسونگ

0
412

تا دقایقی دیگر کمپانی کره ای سامسونگ سری گوشی های گلکسی نوت 10 را به صورت رسمی در نیویورک رونمایی می کند. این رونمایی در ساعت 00:30 آغاز می شود و به نظر می رسد این کمپانی مشهور گوشی های نوت 10 ، نوت 10 پلاس و همچنین نسخه 5G این گوشی هوشمند را معرفی کند.

10 امین سری از پرچمداران سری نوت سامسونگ در شرایطی رونمایی می شوند که این کمپانی برای اولین بار قصد دارد نسخه پلاس گوشی هوشمند خود را نیز وارد بازار فروش کند. در روزهایی که فروش اپل مانند سابق نیست و هواوی نیز با مشکلاتی در برابر تحریم های ایالات متحده ایجاد شده است، این گوشی های قدرتمند می توانند فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ به همراه آورند.

آغاز رونمایی گلکسی Note 10

ساعت 00:30 به وقت تهران مراسم سامسونگ در سال بروکلیز نیویورک آغاز شد.مدیرعامل سامسونگ آقای دی جی کو مراسم را با خوش آمد گویی به حضار و طرفداران آغاز کرد. وی شروع صحبت های خود را با رونمایی 6 ماه پیش خود آغاز کرد و در مورد کمپانی سامسونگ که موجب تحول گوشی های هوشمند در 10 سال گذشته شده است صحبت می کند.مدیر عامل سامسونگ صحبت در مورد اینترنت نسل 5 ام و همچنین پیشگام بودن سامسونگ در این زمینه ادامه می دهد. مدیرعامل سامسونگ گلکسی نوت 10 را یک گوشی هوشمند برای افرادی که بهترین گوشی را می خواهند مناسب است.

دی جئ تصاویری از نوت 10 را نمایش می دهد و مدیرعامل سامسونگ مدیر توسعه محصول ایالات متحده را به روی سن دعوت می کند.مدیر توسعه سامسونگ صحبت های خود را در مورد صفحه نمایش گلکسی نوت 10 آغاز می کند و به کاربران اعلام می کند که این گوشی هوشمند در دو نسخه با دو سایز متفاوت در اختیار کاربران قرار می گیرد و به شایعات لباس واقعیت می پوشاند.صفحه نمایش این محصول واقعا شگفت انگیز است. و با نسبت تصویر به بدنه 90 درصد بسیار جالب توجه خواهدبود. نوت 10 و نوت 10 پلاس دارای صفحه نمایش داینامیک آمولد هستند.این گوشی های هوشمند در رنگ های مختلف و بسیار زیبایی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.این محصول دارای رنگ های مشکی، سفید، قرمز وAura Glow است.

صفحه نمایش خیره کننده نوت 10 پلاس سامسونگ

نوت 10 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی رونمایی شد، این اندازه مانند گلکسی اس 10 است و از اس 10 پلاس کوچکتر است. نسخه پلاس نیز 6.8 اینچ است و  نوت 10 پلاس بزرگترین صفحه نمایش گوشی های سری نوت را دارد. این نسخه دارای رزولوشن 1440 پلاس است. در حالی که نسخه عادی مطابق انتظار رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد.

این گوشی های هوشمند دارای حفره ی صفحه نمایش است که دوربین سلفی در این بخش قرار گرفته شده است که یک لنز 10 مگاپیکسلی را شامل می شود.

چند روز پیش تبلت جدید سامسونگ Tab S6 رونمایی شد. حال زمان توضیحاتی در مورد این تبلت بسیار زیبا و باریک رسیده است. این محصول نیز مانند گوشی های سری نوت دارای قلم است و از یک کیبورد کاربردی بهره می برد. این محصول دارای اپلیکیشن نوت است که می توانید از دستخط خود را به فایل متنی تایپ کنید. این فناوری از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند.

حال صحبت ها در مورد قلم اس پن نوت 10 ادامه پیدا می کند. مطابق انتظار قلم این گوشی های هوشمند تنها وظیفه نوشتن متن را ندارد و قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

مهمان دیگری در این بخش قصد دارد به بررسی این قلم بپردازد. او یک گردش است. قلم اس پن می تواند به عنوان یک ریموت برای عکاسی مورد استفاده قرار گیرد. این قلم می تواند شرایط بسیار خوبی را در هنگام عکاسی برای ایجاد حالت مناسب برای شما رقم زند.قلم اس پن زمانی که در جایگاه خود قرار می گیرد شارژ می شود و می تواند تا ساعت ها فعالبت های شما را به بهترین شکل برطرف کند. در مورد این قلم شارژ بسیار خوبی وعده داده می شود که بیش از یک روز شارژ نگه می دارد.

دوربین خیره کننده سامسونگ نوت 10

در کنار این قلم جذاب گلکسی نوت 10 دارای دوربین های خیره کننده ای است.با قلم اس پن می توانید همانند تصاویر که امکانات ویرایش خوبی را برای شما ایجاد می کند این قابلیت را در بخش ویدئو ها نیز اعمال کنید.

شاهکار سامسونگ در بخش زوم دوربین بسیار جالب توجه است زمانی که در هنگام ویدئو زوم می کنید تمرکز بیشتری در منطقه ای که زوم می کند در بخش صدا وجود دارد که می تواند شگفت انگیز قلمداد شود.مدیر محصول سامسونگ صحبت هایی در مورد لرزشگیر سوپر استیدی را بیان می کند که در پرچمدار سری اس نیز در اختیار کاربران قرار گرفت و مورد تایید آن ها قرار گرفت.نوت 10 پلاس از قابلیت Depth vision نیز بهره می برد که قابلیت های واقعیت افزوده را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول از اسکن سه بعدی بهره می برد که می توانید با استفاده از آن مدل های 3D ایجاد کنید.

خانم ویگ وارد سن می شود، مدیربازاریابی سامسونگ قصد دارد ادامه برنامه را اجرا کند.صحبت های خود را در مورد قدرت این گوشی هوشمند در بخش اجرای بازی ها آغاز می کند. این محصول دارای سیستم تقویت کننده برای اجرای بازی است و بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد.مانند کنسول بازی پلی استیشن در پلی استیشن پلاس می توانید در هنگام اجرای بازی به چت بپردازید.

فناوری شارژ سریع 45 واتی نوت 10 پلاس

و بالاخره سامسونگ از فناوری شارژ سریع 45 واتی بهره می برد. با استفاده از این فناوری می توانید گوشی هوشمند خود را در 30 دقیق شارژ کنید. گوشی های پرچمدار قبلی سامسونگ از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کردند.نوت 10 پلاس علاوه بر پشتیبانی از این فناوری دارای باتری 4300 میلی آمپری است با این وجود شارژر 25 واتی داخل جعبه قرار دارد.نسخه پایه نیز باتری 3500 میلی آمپری دارد و این نسخه از فناوری شارژ سریع 25 واتی بهره می برد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز چند روز پیش رونمایی شد و صحبت هایی در این زمینه بیان می شوند. واچ اکتیو 2 دارای دو اندازه است و می توانید مناسب مچ دست خود آن را انتخاب کنید. این ساعت هوشمند به عنوان یک مربی و دکتر همراه در هنگام ورزش به شما بازخورد می دهد و شما را برای داشتن زندگی بهتر همراهی می کند. این ساعت هوشمند دارای یک نسخه سفارشی آندر آرمر است که شما در کنار قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ این نسخه اطلاعات دویدن شما را به طور کامل ثبت می کند و شما می توانید ساعت خود را با دستگاه آندر آرمور سینک کنید.

فروش این محصول از 13 سپتامبر آغاز می شود. قیمت این ساعت در حدود 279 دلار دارد که قیمت بسیار خوبی در مقایسه با قابلیت های آن دارد نسخه سفارشی نیز 309 دلار قیمت دارد. . تبلت جدید سامسونگ نیز از 23 آگوست فروش خود را با آغاز می کند.

با استفاده از فناوری دکس می توانید قابلیت های نوت 10 خود را با لپ تاپ خود انتقال دهید و از UI گوشی هوشمند خود استفاده کنید.با استفاده از این روش می توانید تصاویر گوشی خود را مشاهده کرده و بسیاری از فعالیت ها مانند پیام ها را با استفاده از گزینه Link To PC پیام مورد نظر را از طریق لپ تاپ ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید تماس های خود را با استفاده از لپ تاپ پاسخ دهید.این قابلیت از طریق یک کابل صورت می گیرد.

گلکسی BOOK S سامسونگ رونمایی شد

این محصول در دو رنگ عرضه می شود و صفحه نمایش 13 اینچی است، این محصول حاصل همکاری مایکروسافت، کوالکام و سامسونگ است، در این مراسم آقای استیور مدیرعامل کوالکام در مراسم حاضر است. این محصول شباهت هایی به گوشی های هوشمند نیز دارد.باتری این محصول بسیار جالب توجه است و 23 ساعت برای شما شارژ نگه می دارد که به نوبه خود بسیار عالی است. برای شارژ کردن این محصول می توان از شارژر گوشی استفاده کرد و از اول دسامبر وارد بازار می شود و قیمتی معادل 999 دلار دارد.

قیمت گلکسی نوت 10 مشخص شد

گلکسی نوت 10 قیمت پایه ی 949 دلار دارد و نسخه پلاس 1099 دلار دارد و فروش آن در 23 آگوست آغاز می شود و پیش سفارش آن از روز آینده در فورشگاه مایکروسافت آغاز می شود.البته این گوشی های هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار می شود.نسخه 5G این دو محصول به ترتیب 1049 و 1299 دلار قیمت دارد.

مدیرعامل سامسونگ باز هم وارد صحنه می شود و به مرور موارد یاد شده می پردازد و میهمان ویژه ای را به کاربران مژده می دهد و مدیرعامل مایکروسافت را به سن دعوت می کند.حال نادلا وارد صحنه می شود.وب صحبت هایی در مورد همکاری مشترک خود با سامسونگ را بیان می کند که منجر به خلاقیت های بسیاری می شود.پس از این صحبت ها دی جی کو در مورد همکاری های سامسونگ در مورد همکاری هایی مانند مبارزه با فقر یا گرمایش کره زمین با سازمان ملل را اشاره می کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها