گلکسی هوم مینی سامسونگ اوایل سال 2020 منتشر می‌شود

0
678

سامسونگ می‌گوید اولین اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی خود را در سال جدید رونمایی خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل انگجت، هیوسوک کیم، مدیر عامل بخش لوازم الکترونیکی مصرفی این شرکت به بلومبرگ گفت که گلکسی هوم مینی سامسونگ از اوایل سال 2020 قابل خرید خواهد بود.

با فرض اینکه سامسونگ مجددا عرضه این دستگاه را به تاخیر نمی اندازد، انتظار رونمایی این دستگاه را به زودی خواهد داشت. طراحی ظاهری گلکسی هوم مینی در نوع خود جالب بوده و شباهت زیادی به گوگل هوم و آمازون اکو دات دارد. به نظر می رسد قسمت اعظم این اسپیکر هوشمند از پارچه نرم تشکیل شده باشد.

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ جاه طلبی‌های خود برای بیکسبی را کاهش داده است. کیم گفت که این شرکت به جای اینکه توانایی هوش مصنوعی برای گفتگو را در این اسپیکر ایجاد کند، بر کنترل سایر دستگاه های و وسایل سامسونگ متمرکز شده است. به عنوان مثال هنگامی که می‌خواهید ماشین ظرفشویی خود را بشویید می‌توانید به بیکسبی بگویید و برنامه‌ای را برایش تعیین کنید.

سامسونگ می گوید گلکسی هوم مینی می تواند طیف گسترده ای از لوازم منزل را کنترل کرده و با پلتفرم SmartThings هماهنگ می شود. سیستم صوتی این اسپیکر هوشمند با مهندسی AKG طراحی شده تا خیال کاربر از بابت کیفیت صدا راحت شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها