نگاهی تحلیلی به مزیت های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

0
1479
نگاهی تحلیلی به مزیت های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

حدود سه ماه پیش بود که سامسونگ در کنار معرفی پرچمدار خود یعنی S10  از چند پوشیدنی جدید خود رونمایی کرد که یکی از آنها ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ بود.

مشخصات ظاهری

به این ترتیب سر انجام یک جانشین برای ساعت های Gear sport سامسونگ بر مسند قدرت نشست که سامسونگ آن را Galaxy Watch Actvie نامگذاری کرد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.1 اینچی، 360 × 360، تسمه قابل تعویض 20 میلیمتری و وزن 25 گرم است. قاب بدنه 40 میلی متری آن کوچکتر از Galaxy Watch و Gear Sport است، اما گودی چرخان در این طرح فدا شده است.

طراحی ظریف و باریک تر

با وجود کاهش اندازه، این یکی از راحت ترین ساعتهای سامسونگ است که می توان استفاده کرده و هنوز هم کیفیت نمایشگر بالا است. گر بخواهیم در مورد ظاهر این ساعت صحبت کنیم می توان به مواردی مانند طراحی ظاهری ظریف تر و باریک تر اشاره کرد که موجب وزن سبک شده و خصوصا در هنگام ورزش می تواند سبک زندگی متوازنی برای کاربر ایجاد کند. همچنین می توانید با انتخاب ظاهر دلخواه ‏تان برای ساعت و یکی از انواع بند های اسپورت با رنگ ‏های متنوع، می‏ توانید ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را با سلیقه خودتان سازگار کنید.رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ

سیستم عامل و رابط کاربری

این ساعت از سیستم عامل تایزن و رابط کاربری OneUI بهره می برد. این کار به طور اساسی تجربه نرم افزاری را تغییر نمی دهد، اما در سرعت راه اندازی برنامه ها و کاربری راحت تر بهینه عمل کرده است. گلکسی واچ اکتیو می تواند تمام امور دیگر ساعت های هوشمند مانند شمارش گام ها، کالری شماری، پخش موسیقی، پاسخ به تماس ها، نمایش نوتیفیکیشن ها و … را انجام دهد.

ردیاب های سلامت جسمی و ذهنی

ویژگی های GPS و ردیابی شنا به شدت ما در تحت تاثیر قرار داده است. در واقع ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو مهارت های ردیابی بی شماری دارد. نحوه ورزش با این ساعت به این صورت است که تنها کافی است تمرین مورد نظرتان را انتخاب و فعالیت را شروع کنید. این ساعت بصورت خودکار تشخیص می ‏دهد که در حال چه فعالیتی مانند دویدن، دوچرخه سواری، طناب زدن یا دستگاه‏های ورزشی هستید. شما می ‏توانید بصورت دستی بیش از 39 فعالیت را انتخاب، هدف خود را تعیین و بر روند پیشرفت خود نظارت کنید.

سامسونگ همچنین شامل ویژگی های ذهنی مانند ردیابی استرس و تنفس را در نیز در خود دارد. به این صورت که بخش دیگری به نام آرامش خیال یا peace of mind به این ساعت های جدید اضافه شده است که قابلیت ردیابی استرس در ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ و این امکان را به شما می‏ دهد تا میزان استرس خود را مدیریت کنید. به این ترتیب می ‏توانید در صورت بالا رفتن میزان استرس، با انجام تمرین‏ های تنفسی، سطح استرس را کنترل و سلامت بلند مدت خود را مدیریت کنید.ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو مهارت های ردیابی بی شماری دارد

عمر باتری

عمر باتری حدود یک روز و نیم است، اما می توانید به مدت دو روز با حالت صرفه جویی در انرژی به کارش ادامه دهد و همچنان نوتیفیکیشن ها را نیز دریافت کنید. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند متمرکز بر تناسب اندام هستید، ساعت هوشمند جدید سامسونگ می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا تا کنون از ساعت های هوشمند سامسونگ استفاده کرده اید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها