سوتی جدید سامسونگ؛ سورپرایزی که خراب شد

0
1100

کالاسودا- سامسونگ به طور اشتباه تصاویر گلکسی واچ را در وب سایت خود قرار داد. کمپانی کره ایی سامسونگ که در سال اخیر به تحول های بنیادی دست زده است به طور جالبی سورپرایز خود در روز ۹ آگوست را خراب کرد. این کمپانی در ابتدا قصد داشت هیچ تصویری از ساعت خود منتشر نکند اما به طور اشتباه رنگ صورتی طلایی این ساعت بسیار قدرتمند را در سایت فروش خود قرار داد. البته در این تصویر تنها این رنگ مشخص شده است و قیمتی از آن نیز به صورت علنی اعلام نشده است.

گلکسی واچ در دو نسخه عرضه خواهد شد. اخباری از کمپانی کره ایی ساسونگ منتشر شد است که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد ساعت جدید خود را در دو مدل ودر اندازه و ابعاد متفاوت روانه بازار کند. با این وجود هنوز قیمت این ساعت هوشمند به صورت رسمی اعلام نشده است و بدون شک این ساعت بسیار زیبا در کنار گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد شد و باید در برلین شاهد رونمایی رسمی این ساعت هوشمند که مجهز به سیستم عامل تایزن خواهد بود باشیم .

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ساعت گلکسی واچ در دو نسخه ۱.۱۹ اینچی صفحه نمایش دایره ایی شکل و همچنین نسخه بزرگتری دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی را شامل می شود. به این ترتیب به نظر می رسد این ساعت هوشمند در دو نسخه ۴۸ میلی متری و ۴۳.۴ میلی متری روانه بازار خواهد شد. بین این دو نسخه تفاوت های بسیاری وجود ندارد و مدل بزرگتر شماره مدل SM-R805 و نسخه کوچکتر شماره مدل SM-R815 دارد و به نظر می رسد که یکی از نسخه ها از سیم کارت ۴G پشتیبانی می کند. با این وجود نسخه گلکسی واچ به نظر می رسد که با طراحی خاصی به زودی بازار ساعت های هوشمند را تسخیر کند.

با توجه به شرایط موجود سامسونگ توانایی تولید یک ساعت هوشمند پرطرفدار را خواهد داشت. اولین موضوعی که در خرید ساعت های هوشمند بررسی می شود مقاوم بودن آن در برابر آب و ضربه است که تقریباً تمام ساعت ها این موضوع را مد نظر قرار می دهد. با توجه به شایعات قبلی این ساعت هوشمند از باتری ۴۷۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. با استفاده از PLP سامسونگ توانسته است که برد ساعت خود را باریک تر و بسیار سبک تر از ساعت های دیگر روانه بازار کند که در بحث طراحی بسیار اهمیت دارد و در فروش نیز بسیار مفید خواهد بود زیرا می توان از فضاهای موجود برترین استفاده را کرد.

نظر شما در مورد این سیستم عامل و ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟آیا استفاده از این سیستم عامل را برای گوشی های برند هوآوی،  سونی و …پیشنهاد می کنیم؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها