نوکیا با موبایل لاکچری خود بازار را به هم می ریزد

0
3298

کالاسودا- نوکیا قصد دارد پا را یک قدم فراتر گذاشته و گوشی های گران قیمت تری را روانه بازار فروش کند. کمپانی اچ ام دی گلوبال که برند قدیمی نوکیا را مدتی است هدایت می کند توانسته موفقیت های بسیاری را به دست آورد امروز خبری را منتشر کرد که نشان  می دهد قصد دارد اتفاقات جالبی را برای این برند قدیمی که به نوعی پرسابقه ترین برند گوشی موبایل است داشته باشد.

در سال های اخیر هوآوی، سامسونگ، الجی و اچ تی سی گوشی های هوشمند گران قیمتی را روانه بازار کرده است که البته به این نام نیز باید اپل را هم اضافه کرد که همواره گوشی های خود را با قیمت های بسیار بالا روانه بازار می کند. حال باید منتظر برند دیگری نیز برای ساخت گوشی گران قیمت در بازار جهانی باشیم که به نظر توان این کار را نیز خواهد داشت.

گران ترین گوشی هوشمند نوکیا از زمانی که این کمپانی نام آشنا تولید آن را بر عهده گرفته، نوکیا ۸ است که با قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار روانه بازار شده است اما به نظر میرسد پرچم دار جدید این برند که با نام نوکیا ۹ یا هر نام دیگری روانه بازار خواهد شد قیمتی بالاتر از هزار دلار خواهد داشت که برای این برند به نوعی اولین بار محسوب خواهد شد حال به نظر می رسد نوکیا برای این موضوع که گوشی هوشمند گران قیمت و پرطرفداری داشته باشد دست به چه اقداماتی خواهد زد.

مدتی پیش خبر هایی منتشر شد که گوشی هوشمندی با پنج لنز دوربین اصلی روانه بازار خواهد شد و حال این شایعات ایجاد شده که نوکیا قصد دارد این تحول را ایجاد کند البته همان زمان این موضوع نیز مطرح شد که این دوربین با ساختار خاص خود نیاز به پردازنده ایی قدرتمند تر دارد که به نظر می رسد کمپانی کوالکام که پردازنده های پرچم داران نوکیا و برخی برند ها را توسعه می دهد بتواند این قابلیت را پشتیبانی کند. حال باید منتشر خبر های دیگر و بیشتری از بزند نوکیا باشیو و بررسی این موضوع که آیا این اتفاق رخ خواهد داد و یا خبر البته اگر این موضوع به مرحله اجرا بررسی باید این شرایط را قبول کرد که قیمت این موبایل نزدیک به دو هزار دلار نیز برسد زیرا بر طبق شواهد موجود از لنز های در حال ساخت برای موبایل های موجود این گران قیمت ترین لنز تاریخ موبایل است و از طرفی نیز نوکیا که سابقه خوبی از دوربین عکاسی گوشی های خود دارد همچنان امیدوار است بتواند روز های خوب و به نوعی تک ستاره بودن در بازار موبایل را تجربه کند. حال باید دید چگونه نوکیا خود را به این رتبه خواهد رساند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها