گوشی‌های پرچمداری که با پردازنده اسنپ دراگون 865 می‌آیند

0
286

کوآلکوم قبل از راه اندازی و اعلامیه‌ رسمی ایسوس، وجود گوشی های هوشمند ZenFone 7 و ROG Phone 3  با پردازنده‌ی اسنپ دراگون 865 را تأیید کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress؛ ایسوس هنوز وجود ZenFone 7 و ROG Phone 3 را تأیید نکرده است. اما با اعلامیه‌ی کوآلکوم، از رونمایی ZenFone 7 و ROG Phone 3 در نیمه اول سال 2020 شگفت زده نخواهید شد.  هر دو گوشی هوشمند جایگزین ZenFone 6 و ROG Phone 2 خواهند شد.

کوآلکوم اعلام کرده بیش از 70 گوشی هوشمند جدید در سال 2020 با پردازنده Snapdragon 865 عرضه می‌شوند. این چیپست که برای اولین بار در دسامبر سال 2019 رونمایی شد ؛ امسال در بیشتر گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی به کار گرفته خواهد شد.

برخی از بزرگترین برندهای گوشی‌های هوشمند از جمله سامسونگ، شیائومی، ریلمی، اوپو  و ویوو از پردازنده اسنپدراگون 865 در گوشی‌های پرچمدار جدید خود استفاده می‌کنند.

در حقیقت، برخی از برندهای ازجمله سامسونگ و ریلمی پیش از این گوشی‌هایی با پردازنده Snapdragon 865 را معرفی کرده‌اند.

جالب اینجاست که کوآلکوم لیستی از تلفن‌های هوشمند را نیز معرفی کرده است که از آخرین چیپست آن استفاده خواهند کرد. بسیاری از آنها از جمله ایسوس ZenFone 7 و ROG Phone 3 هنوز رونمایی نشده‌اند.

یکی دیگر از گوشی‌های موجود در این لیست گوشی گیمینگ Legion است. این گوشی هوشمند یک گوشی مخصوص بازی است و با ROG Phone 3 رقابت خواهد بود. اگر از این برند اطلاعاتی ندارید، بهتر است بدانید کمپانی Legion لنوو در ساخت لپ تاپ‌های بازی و لوازم جانبی نیز تخصص دارد.

این لیست همچنین شامل Black Shark 3 است که طبق گفته‌ها از صفحه نمایش 120 هرتز و رم 16 گیگابایتی بهره خواهد برد. این دستگاه به عنوان اولین تلفن هوشمند گیمینگ 5G در جهان ارائه خواهد شد.

جای تعجب نیست که گوشی‌های هوشمند Oppo Find X2 و Vivo Apex 2020 Concept نیز در این لیست قرار دارند. در حالی که Oppo Find X2 در تاریخ 3 مارس عرضه می‌شود، Vivo قصد دارد آخرین گوشی هوشمند مفهومی خود را در تاریخ 28 فوریه به نمایش بگذارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها