علت تاخیر در ساخت گوشی تاشوی اپل چیست؟ گمانه زنی ها ادامه دارد

0
240
علت تاخیر در ساخت گوشی تاشوی اپل چیست؟ گمانه زنی ها ادامه دارد

سامسونگ و هواوی اخیرا اولین گوشی های تاشوی خود یعنی  Galaxy Fold و Mate X را رونمایی کردند. طرفداران این گوشی ها و رسانه ها به یک میزان از این خبر هیجان زده شدند اما طرفداران اپل همچنان منتظر رونمایی و اخباری از گوشی تاشوی از این برند هستند.

به زودی فناوری پانل های قابل انعطاف OLED در گوشی های برندهای دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که یکی از انها احتمالا اپل است. در حالی که اکنون به طور قطع نمی توانیم بگوییم که مهندسین اپل در آزمایشگاه مشغول کار روی آیفون تاشوی خود هستند اما ممکن است بخواهند این کار را در آینده ای نزدیک انجام دهند.

دلایل اماده نشدن گوشی تاشوی اپل چیست؟

یکی از دلایل عدم آماده سازی گوشی قابل انعطاف اپل با توجه به سبقت رقبا را می توان آماده نبودن تکنولوژی صفحه نمایش تاشوی اپل دانست. اپل تکنولوژی این گوشی  را باید از صفر شروغ کند و احتمالا به مشکلاتی بر خورده است که سامسونگ و هواوی پیش از آن برخورده بودند. شواهد نشان می دهد که اپل هنوز از تکنولوژی گوشی های تاشو برخوردار نیست و این فناوری برای اپل فعلا بسیار جوان و خام است.

موضوع دیگر مسئله مقیاس است، هنگامی که اپل بخواهد یک آیفون قاب انعطاف عرضه کند به مسئله مقیاس باید توجه کند. چرا که با توجه به تکنولوژی به کار رفته و قیمت بالا، بسیاری امکان خرید ندارند و در نتیجه نیاز به تولید در مقیاس گسترده نیست. همه این مسائل موجب شده که گمانه زنی های زیادی حول ساخت این گوشی به وجود آید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها