گوشی جذاب و جدید شرکت گوگل به نام Pixel 3

0
1009

کالاسودا_باید دید آیا Google Play حرفی تازه برای گفتن دارد یا اینکه می خواهد فقط در کنار iPhone X قرار بگیرد؟

تلفن همراه جدید شرکت گوگل به نام Pixel 3 و ۳XL تفاوت بسیاری با مدل Pixel 2 و Pixel 2 XL دارا می باشد.

شرکت گوگل از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ که از تیم سخت افزاری HTC استفاده کرد دچار تغییرات اساسی گردید که باعث شد تا سیستم عامل مخصوص به خود رو بازار عرضه کند و نکته جالب اینکه صفحه نمایش اون نیز دچار تغییرات زیادی شده است و این دقیقاً همان کاری است که اَپِل با iPhone X انجام داد.

گوگل تصمیم دارد که به زودی از مُدل جدید و پرچم دار خود رونمایی کند. ( البته خبرهایی در زمینه تولید Pixel Wear Os SmartWatch شنیده می شود.) مُدل کنونی Pixel دارای دوربینی منحصر به فرد و سیستم نرم افزار فوق العاده ای نیز می باشد که اندروید تغییرات جدید خود رو اول از همه برای Pixel تولید می کند. نکته دیگر اینکه در نسخه جدید اندروید که Android P نام دارد ویژگی ها و افزونه هایی تعبیه شده که هنوز در iPhone قرار داده نشده است.

اما به هر حال مشکلاتی در راه وجود دارد. کمپانی گوگل تصمیم دارد تا از مشکلاتی که در زمان تولید Pixel 2 XL مواجه بود جلوگیری کند تا تلفن همراه بی نقصی رو راهی بازار کند. البته این شرکت تصمیم گرفته تا گارانتی ای رو برای صفحه نمایش در نظر بگیرد.

در مورد طراحی این تلفن همراه خبرها و شایعات و مُدل های نمونه بسیاری منتشر شده است و امروز قصد داریم تا به بررسی کُلی این تلفن همراه بپردازیم و جزئیاتی در این زمینه به شما عزیزان بگوییم.

Pixel 3 در اکتبر ۲۰۱۸ به بازار عرضه می شود؟

شرکت گوگل اولین مدل Pixel XL در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرد و تلفن همراه Pixel 2  و Pixel 2 XL هم دقیقاً ۱ سال بعد به بازار عرضه شد. ما اعتقاد داریم که این شرکت این برنامه زمانی رو رعایت خواهد کرد و از مدل جدید گوشی خود در ماه اکتبر پرده برداری خواهد نمود.

اولین تلفن همراه با سیستم عامل Android P

قطعاً در تلفن همراه جدید گوگل از سیستم عامل Android P رو نمایی خواهد شد چون به هر حال این تلفن همراه قرار است پرچم دار این شرکت باشد. البته شرکت گوگل از دو نسخه بتا این اندروید رو نمایی کرده است اما مدل رسمی اون قطعاً هم زمان با عرضه Pixel 3 خواهد بود.

شرکت گوگل همچنین تصمیم دارد که تا از تعداد کلیدهای فیزیکی تلفن همراه کاهش دهد.

Edge یا لبه دار شدن Pixel 3

یک سری از قابلیت های اندروید P احتمالاً با Edge بودن تلفن همراه رابطه مستقیم دارد و به همین خاطر احتمالاً در طراحی این گوشی Edge بودن نیز لحاظ خواهد شد. شاید شرکت گوگل این خبر رو تکذیب کنند اما اعمال این تغییرات کاملاً امکان پذیر خواهد بود و شاید به زودی خبرهایی در این زمینه به صورت رسمی منتشر گردد.

شارژر Wireless برای این تلفن همراه

بعد از عرضه نسخه بتا دوم اندروید P ، برنامه نویسان این شرکت متوجه شدند که می توانند گزینه شارژر Wireless برای این سبک از تلفن همراه استفاده کنند. یک شایعه دیگر در مورد این تلفن همراه وجود دارد شیشه ای بودن بخش پشت این گوشی می باشد. البته گوگل در زمان تولید Nexus 6 و Nexus 5 از این ویژگی استفاده اما بعد از مدت زمانی این کار متوقف کرد.

وجود دو دوربین برای بخش جلویی تلفن همراه

احتمالا برای این دوربین جلوی این تلفن همراه خلاقیت جذابی رو شاهد باشیم. شایعات از نصب دو دوربین جلو برای این تلفن همراه خبر می دهند.

یک خبرگزاری آلمانی هم با استناد به منبع موثق خود این موضوع رو اطلاع داده است که شرکت گوگل به تازگی قراردادی با یک تولیدکننده تایوانی امضا کرده و قصد دارد از سخت افزار جدیدی برای صفحه نمایش خود استفاده کند.

شکل ظاهری همانند Pixel 2

با توجه به عکس های منتشر شده از ظاهر احتمالی Pixel 3 می توانیم بگوییم که این تلفن همراه ظاهری همانند Pixel 2 خواهد داشت البته در زمینه پردازشگر هم احتمالا شبیه Pixel 2 خواهد بود. البته شاید این عکس ها در آینده تکذیب شود و اصلاً محصول نهایی شکل دیگری داشته باشد.

نبرد احتمالی این تلفن همراه با iPhone در سال ۲۰۱۸

این تلفن همراه پیشبینی شده است که بتواند نبردی فوق العاده با مدل ۹۹۹$ iPhone X داشته باشد. قیمت Pixel 2 64GB هم اکنون در بازار از ۶۴۹$  شروع و قیمت Pixel 2 XL از ۸۴۹$ شروع می گردد.

 

اَبَر چیپ برای تلفن های همراه Pixel ؟

شرکت گوگل در خبری اعلام کرده است که می خواهد تلفن های همراه جذاب و با پردازنده های قوی و چیپ های استثنایی راهی بازار کند. البته در این زمینه شرکت اَپِل هم کارهایی انجام داده است و خبرها حاکی از تولید iPhone SE 2 در ماه سپتامبر می باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما عزیزان می توانید نظرات خود رو در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها