افزایش امنیت مسافران Uber با سختگیری بیشتر در زمینه سو پیشینه رانندگان

0
462

کالاسودا_شرکت Uber تصمیم گرفته برای راحتی و امنیت بیشتر مسافرین سیستم بررسی لحظه‌ای سو پیشینه رانندگان را معرفی کرده است.این طرح ابتدا در ایالت متحده آمریکا شروع شده است ، شرکت Uber اگر راننده ای خلافی انجام دهد سریعا مطلع می شود.

یک سرویس درخواست تاکسی(ماشین با راننده) است که به وسیله ی آن می توانید در اکثر کشورهای دنیا(به خصوص در شهرهای توریستی) از طریق تلفن همراه خودتان(اندروید و آی او اس) راننده اختصاصی درخواست کنید. این برنامه نزدیک ترین راننده به مکان شما را برایتان ارسال می کند. راننده ارسالی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد و در طول مدتی که به شما سرویس می دهد، ماشین را با نفر دیگری به اشتراک نمی گذارد. یکی از ویژگی های Uber این است که برای تسویه حساب به پول نقد نیاز ندارید و از طریق کارت اعتباری که قبلا در حساب خود در این سرویس معرفی کرده اید می توانید پرداخت خود را انجام دهید.

این شرکت با قرارداد با یک کمپانی حفاظتی اطلاعات رانندگان را لحظه ای بررسی می کند.زمانی که اطلاعات کاربری راننده ای تایید می شود و سو پیشینه او ثبت می گردد دیگر بررسی کارهای آینده این فرد کمی سخت می‌شود ولی باز هم این کمپانی همیشه راننده های خود رو زیر نظر دارد.

اگر راننده ای خلافی کرده باشد ، دیگر آینده او در شرکت بر عهده مسئولان کمپانی می باشد.در ضمن اگر راننده ای از کار در Uber منع گردیده باشد ، اگر تغییری در شرایط او بوجود آمده باشد امکان دارد دوباره به استخدام این شرکت در بیاید.

به روز و آنلاین بودن

یکی از مسئولان ارشد شرکت Uber اظهار داشت : (( ما به دنبال راهی برای بررسی سو پیشینه رانندگان خود هستیم و می خواهیم این روش به صورتی باشد که بتوانیم به حالت لحظه ای رانندگان خود رو کنترل کنیم. )) پس از اجرا شدن این برنامه حدود ۲۵ راننده به حالت تعلیق در آمده اند.

امنیت مسافرین و اعتبار شرکت جزو مسائل مهم و اساسی برای کمپانی است و یکی از دلایلی که این شرکت جواز خود را در لندن از دست داد به همین خاطر بود.بررسی این مسائل می تواند به امنیت بیشتر مسافران در زمان استفاده از این سرویس منجر شود.

این کمپانی در حال سرمایه گذاری بر روی یک تکنولوژی جدید نیز می باشد.در پروژه ای تازه شرکت Uber راننده های خود را به خرید و استفاده از ماشین های هیبریدی به جای بنزینی تشویق می کند همچنین این شرکت پروژه راننده اتوماتیک خود را به صورت جدی با همکاری Nvidia پیش می برد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها