گوشی خوش قیمت سامسونگ با یک باتری بسیار بزرگ شگفتی ساز می شود

0
1766

گوشی خوش قیمت سامسونگ با یک باتری بسیار بزرگ روانه بازار فروش می شود. سامسونگ گلکسی M20 بدون شک یک موبایل جذاب در بازار جهانی خواهد بود.
سامسونگ در سال جاری قصد دارد گوشی های سری M خود را روانه بازار فروش کند. این سری از گوشی های هوشمند را می توان جایگزین مناسبی برای گوشی های سری گلکسی J، C و گلکسی On در نظر گرفت. به نظر می رسد در سال های آینده این سری از گوشی های هوشمند، فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی تجربه کنند.
بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی خوش قیمت سامسونگ حدود 210 دلار قیمت خواهد داشت که بدون شک این رده قیمت برای کاربران بسیار اهمیت دارد. نسخه ضعیف تر این محصول نیز کمتر از 150 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپری خواهد داشت که برای یک گوشی هوشمند با این رده قیمت بسیار هیجان انگیز است. شاید بتوان معروف ترین گوشی هوشمندی را که تاکنون با باتری 5000 هزار میلی آمپری در اختیار کاربران قرار گرفته است، گلکسی میت 20 ایکس هوآوی در نظر گرفت که از یک صفحه نمایش بسیار بزرگ بهره می برد.
گوشی خوش قیمت سامسونگ

گوشی خوش قیمت سامسونگ با چه ظاهری روانه بازار می شود؟

در بخش ظاهری این گوشی هوشمند نیز به نظر شاهد یک حفره صفحه نمایش در این موبایل خواهیم بود و استفاده از پردازنده اگزینوس 7885 نیز یک خبر بسیار خوب برای کاربران گوشی خوش قیمت سامسونگ خواهد بود. این گوشی موبایل از رم نرم افزاری سه گیگابایتی بهره خواهد برد که به نظر با برندهایی که به ساخت گوشی های موبایل در این رده قیمت می پردازند، توان رقابت خواهد داشت. به طور کلی شاید با کمی خوش بینی سرعت این پردازنده را بتوان نصف قدرت پرچمدار فعلی سامسونگ در نظر گرفت که برای یک گوشی 200 دلاری بسیار جالب توجه است.
گوشی خوش قیمت سامسونگ با سیستم عامل اندروید 8.1 روانه بازار فروش می شود و بدون شک قابلیت دریافت به روز رسانی به نسخه بالاتر را دارد. این موضوع هنوز تایید نشده اما به نظر شاهد لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود.
حال با تمام این وجود باید دید آیا سامسونگ می تواند یک فروش بسیار خوب را برای این گوشی خوش قیمت خود پیش بینی کند یا سامسونگ برای جایگزینی سری M با سری های دیگر، این گوشی های خوش قیمت را در نظر گرفته است. سامسونگ به خوبی می داند که اگر قصد دارد فاصله خود را با برندهای دیگر حفظ کند باید روی گوشی های خوش قیمت خود تمرکز کند در غیر این صورت برندهایی مانند هوآوی و شیائومی به سرعت خود را به این برند کره ای پرطرفدار نزدیک خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها