گوشی منعطف بعدی متعلق به چه شرکتی است؟

0
475
گوشی منعطف بعدی متعلق به چه شرکتی است؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا با شما در مورد گوشی منعطف بعدی صحبت کنیم و ببینیم که کدام شرکت گوشی بعدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

رونمایی از گوشی منعطف شرکت سامسونگ

شاید همیشه اولین بودن خوب باشد و شاید هم اینطور نباشد ولی به تازگی شرکت سامسونگ از اولین گوشی منعطف خود رونمایی کرده است و قیمت آن هم بالای 2000 دلار تعیین کرده است اما ما باید این موضوع را درک کنیم که این گوشی مناسب فروش عمده در بازار نیست اما حالت آزمایش آن می تواند روی این قیمت بالای آن تاثیرگذار باشد.

رونمایی از گوشی منعطف شرکت هواوی

حالا هواوی هم تصمیم دارد تا دومین شرکت باشد که از گوشی منعطف خود در بازار رونمایی می کند. گوشی Mate X به نظر می رسد که به صورت رسمی در 24 فوریه رونمایی شود و بر اساس تاریخچه شرکت هواوی ، این شرکت قصد دارد تا شرکت سامسونگ را زیر سلطه خود قرار دهد.

کدام شرکت در رونمایی از گوشی منعطف خود پیش قدم می شود؟

اما سامسونگ و هواوی قطعا تنها شرکت هایی نیستند روی گوشی های منعطف سرمایه گذاری می کنند. شرکت های دیگر مانند ZTE و TCL تصمیم دارند تا در مراسم MWC از گوشی های منعطف خود رونمایی کنند. قطعا این گوشی ها می توانند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کنند.رونمایی از گوشی منعطف شرکت هواوی

رونمایی از گوشی منعطف شرکت TCL

عکس ها به ما نشان می دهد که شرکت TCL قصد دارد تا از گوشی منعطف خود رونمایی کند و این شرکت چینی هنوز از زمان دقیق رونمایی این گوشی پرده برداری نکرده است ولی امکان دارد این گوشی را در سال آینده به بازار عرضه کند. از عکس هایی که ما دیدیم مشخص نمی شود که این گوشی حالت آزمایشی دارد یا اینکه قرار است با مدل دیگری به بازار عرضه شود اما کانسپت کلی به ما تصاویر کلی از این گوشی را نشان می دهد و اینکه اسم این گوشی احتمالا DragonHinge خواهد بود.

مشخصات گوشی منعطف شرکت TCL

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی منعطف این شرکت احتمالا دارای صفحه نمایش 7.2 اینچی AMOLED و رزولوشن 1536*2048 خواهد بود. موضوعی که در آن شکی نیست بخش اندازه صفحه نمایش است که گفته می شود 90 درصد را صفحه نمایش تشکیل خواهد داد. این ها تنها مواردی است که تا الان ما در مورد این گوشی متوجه شده ایم ولی حتما در روزهای آینده شاهد مطالب بیشتری خواهیم بود.

آینده گوشی های منعطف

گوشی های منعطف تازه اول راه خود هستند و هنوز زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند به حالت اصلی و با کیفیت خود برسند. در حال حاضر آنها حالت آزمایشی دارند و شاید کاربر از آنها استقبال کند و شاید هم از آن خوشش نیاید ولی زمانی که شرکت ها به تصمیم نهایی خود برسند می توانند در مورد فروش عمده محصولات خود صحبت کنند.

احتمالا در ماه های آینده صحبت های بیشتری در مورد گوشی های منعطف خواهیم شنید و باید دید که بازخورد کاربران نسبت به این گوشی ها چه خواهد بود.مشخصات گوشی منعطف شرکت TCL

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها