آمازون برنامه های آموزشی خود را گسترش می دهد

0
302
آمازون برنامه های آموزشی خود را گسترش می دهد

در ماه ژانویه بود که آمازون اعلام کرد که نوآوری جدیدی برای ارائه به مدارس دبیرستانی در نیویورک با کلاس های علم کامپیوتر فراهم می کند و به آنها کمک می کند که نسل آینده برای شغل های برنامه نویسی آینده آماده کنند.

طی این هفته اعلام کرد که آمازون اعلام کرد که برنامه های مهندسی و برنامه نویسی خود را برای تحت پوشش قرار دادن در بیش از 1000 دبیرستان در 50 ایالت در آمریکا و ناحیه کلمبیا گسترش خواهد داد. پیش بینی می شود که تا سال 2020 بیش از یک میلیون شغل در زمینه علوم کامپیوتر داشته باشیم و تعداد فارغ التحصیل وجد الشرایط برای پر کردن این میزان نیز افزایش یابد. ما شاهد بودیم که شرکت های فناوری زیادی در طول سال ها سرمایه گذاری های کلان برای کمک به اهداف آموزشی در زمینه های STEM به انجام رسانده اند و آمازون نیز یکی از این شرکت ها بوده است.

اهداف برنامه های آموزشی آمازون

این شرکت ماه گذشته در مورد برنامه ای اطلاع رسانی کرد که هدف آن آموزش 10 میلیون دانش آموز طی یک سال برای زبان برنامه نویسی است. آمازون بیان کرد که این طرح را در اردوهای تابستانی، آموزش معلمان و سایر طرح هایی که برای کودکان و نوجوانان خانواده های کم درآمد در نظر گرفته ارائه خواهد کرد. آموزش زبان برنامه نویسی مهندسی می تواند به نفع آنها در آینده باشد. آمازون امیدوار است که بتواند این آموزش را به دانش آموزان سیاه پوست، اسپانیایی زبان و دختران را نیز طی طرح های آتی یاد دهد.اهداف برنامه های آموزشی آمازون

این شرکت در زمینه برنامه های آکادمیک مهندسی بیش از 1000 دبیرستان در مناطق فقیرنشین و محروم را تحت پوشش خود قرار داده است. برنامه درسی برای کمک به این دانش آموزان برای رسیدن به مقاطع بالاتر در این زمینه و رسیدن به تحصیلات عالی و حرفه ای شدن در علوم کامپیوتر، طی سال های متعدد برای این دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

برنامه های آموزشی آمازون شامل چه مواردی است؟

 این برنامه شامل آموزش، دروس کتبی و برنامه درسی دیجیتال برای آنهاست. همچنین پشتیبانی آنلاین و زنده از دانش آموزان و معلمان و عضویت رایگان در این دوره ها از دیگر ویژگی های این طرح است. این شرکت متعهد شده است که 50 میلیون دلار را متعهد به صرف آموزش در علوم کامپیوتر کرده است. برنامه های آموزشی امازون در راستای استعداد یابی کودکانی است که در اینده می توانند به یک مهندس تبدیل شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها