گوشی موبایل میت 20 پس از رونمایی اپل قدرتنمایی کرد

0
1219

کالاسودا- گوشی موبایل میت 20  در آخرین تیزر رسمی خود قدرتنمایی می کند. این کمپانی مشهور به زودی پرچمداران جدید خود را وارد بازار فروش می کند. این برند قدرتمند در ویدئوی منتشر شده به نوعی ابتکار خود را به رخ برندهای رقیب می کشد و حس بسیار خوبی از یک دوربین فوق حرفه ای را به کاربران القا می کند. این ویدئویی زیبا را با هم مشاهده می کنیم:

در تیزر منتشر شده گوشی موبایل میت 20 همانطور که از ابتدا مشخص بود، از دوربین اصلی سه گانه به عنوان اصلی ترین بخش تبلیغات خود استفاده می کند. این برند چینی یک محفظه مربعی شکل را برای دوربین عکاسی خود در نظر گرفته که شامل سه لنز دوربین و یک فلاش ال ای دی است. از دید بسیاری از کاربران اگر این محفظه با چهار دوربین اصلی روانه بازار فروش می شد، با استقبال بسیار بیشتری از طرف کاربران رو به رو می شد.

گوشی موبایل میت 20  هوآوی با چه قابلیت های روانه بازار فروش می شود

گوشی موبایل میت 20 صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ و از پنل صفحه نمایش آمولد کمپانی سامسونگ ساخته شده است. هوآوی در بخش پردازنده از کایرین ۹۸۰ بر پایه معماری هفت نانومتری استفاده کرده است. این پردازنده جدید، نسخه تکامل یافته از کایرین ۹۷۰، قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر هوآوی است. هوآوی قرار است در این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده کند.

باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در نسخه میت ۲۰ نشان از باتری بهتر درمقایسه با سال های گذشته هوآوی دارد. این کمپانی چینی از ابتدا روی فبلت های خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را استفاده می کرد و اکنون یک جهش بسیار خوب در بخش باتری شکل گرفته است.

هوآوی در این نسخه از گوشی های خود از رابط کاربری EMUI 9 به همراه اندروید بهره می برد. به نظر می رسد کمپانی چینی هوآوی قصد دارد از شارژر بی سیم جدیدتری برای این گوشی هوشمند استفاده کند و با عرضه این شارژر به رقابت با کمپانی سامسونگ بپردازد.

در تصاویر منتشر شده جک ۳.۵ میلی متری هدفون در بالای قاب میت ۲۰ و کنار اسپیکر استریو قرار گرفته است. پورت شارژ آن نیز در قاب پایینی این گوشی هوشمند در کنار اسپیکر اصلی قرار گرفته است. حال با این وجود باید دید شرکت هوآوی مطابق وعده خود در روزهایی که کاربران از انفجار گوشی های سامسونگ نگران هستند، فروش خاطره انگیزی را تجربه می کنند یا خیر؟ باید تا روزهای آینده منتظر ماند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها