رنگ اختصاصی گوشی Pixel 3 به بازار می آید

0
472

کالاسودا_ شایعاتی در مورد عرضه شدن رنگ چهارم برای گوشی Pixel 3 وجود دارد که احتمالا از سوی شرکت گوگل هم تایید شود.

– به نظر می رسد که از رنگ چهارم برای گوشی Pixel 3 رونمایی شده است.

– سایه های رنگ صورتی در تیزر رسمی گوشی Pixel 3 برای بخش ژاپن دیده شده است.

– این موضوع می تواند نشان دهنده رنگ چهارم گوشی Pixel 3 باشد که البته امکان دارد سوتفاهمی بیش نباشد ولی این موضوع را احتمالا در مراسم آینده توضیح خواهد داد.

وجود رنگ جدید در گوشی Pixel 3

شرکت گوگل در بخش ژاپن تیزری در زمینه گوشی Pixel 3 منتشر کرده است اما در بخشی از این ویدئو حالتی از وجود رنگ چهارم در مورد این گوشی وجود دارد.

یکی کاربران توییتر در صفحه کدهای این سایت از وجود رنگ چهارمی در مورد گوشی Pixel 3 رونمایی کرده است. در عکس هم دیده می شود که یک پس زمینه صورتی برای این گوشی وجود دارد.

این اولین گوشی از خانواده Pixel محسوب می شود که از رنگ های خاص استفاده می کند و هنوز هم این موضوع از سوی شرکت گوگل تایید نشده است.

درست است که این حدس ها می تواند به واقعیت تبدیل شود ولی ما باید به واقعیت های موجود در این زمینه هم دقت کنیم.

توضیحات در مورد رنگ های جدید گوشی Pixel 3

رنگ های صورتی و مشکی نیازی به توضیح ندارند زیرا به صورت کامل مشخص هستند ولی رنگ های سبز و آبی زیاد با عکس های منتشر شده همخوانی ندارد. ولی چیزی که مشخص است رنگ ها از طریق دکمه گوگل مشخص شده است.

ما شخصا احساس می کنیم که شرکت گوگل در آینده ی نزدیک در مورد این موضوعات شفاف سازی خواهد کرد و کاربران خود را از این خبرها آگاه خواهد کرد.

وجود شکاف بزرگ در مدل XL

همچنین به نظر می رسد که رنگ های این گوشی ها در حالت نهایی تغییراتی خواهند داشت. خبری که خیلی توجه ها را به خود جلب کرده است در مورد شکاف Pixel 3 و مدل XL آن است که به نظر می رسد شکاف بزرگی داشته باشند.

حتما در تاریخ 9 اکتبر از تمام موضوعات در مورد گوشی Pixel 3 مطلع خواهیم شد و قطعا این موضوع رنگ چهارم هم در این مراسم مشخص خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها