گوشی موبایل نوکیا 2.2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی و اندروید وان رونمایی شد ( به روز رسانی)

0
1355
گوشی موبایل نوکیا 2.2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی و اندروید وان رونمایی شد ( به روز رسانی)

گوشی نوکیا 2.2 به آمریکا رسید

گوشی جدید نوکیا با مدل 2.2 با قیمت 139 دلار به آمریکا رسید. در حالی که تنها یک ماه از رونمایی و عرضه این محصول گذشته است، نوکیا در حال ارتقای آن به شهرهای مختلف است. قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه است و می تواند مورد استقبال کاربران زیادی در دنیا قرار بگیرد.

قیمت مطلوب رقابتی

در بخش رقابتی بازار دستگاه های دیگری با این قیمت کم وجود دارد و همین موضوع می تواند نوکیا را در این بازار پیش بیاندازد. اکنون HMD global شرکتی که در حال ساخت اسمارتفون هایی با برند نوکیا است، تصمیم گرفته است که گوشی نوکیا 2.2 را در ایالات متحده آمریکا با قیمت 139 دلار ارائه کند.

به روز رسانی سیستم عامل تا 2 سال

درست است که این گوشی هیچ سنسور اثر انگشتی ندارد، اما ویژگی آنلاک کردن آن با استفاده از قفل تشخیص چهره باز می شود. این گوشی اندروید Q را نیز دریافت می کند و به مدت دو سال نیز به روز رسانی های اندروید را دریافت خواهد کرد.

این گوشی از جدیدترین سخت افزار و نرم افزار موجود برخوردار است که در ادامه به تفصیل در این مورد صحبت خواهیم کرد. همه این مباحث و قیمت خوب آن موجب استقبال از جانب مشتریان خواهد شد. این گوشی از 4 اگوست نیز در فروشگاه Best Buy نیز عرضه خواهد شد.

به روز رسانی سیستم عامل تا 2 سال

رونمایی از گوشی موبایل نوکیا 2.2

گوشی موبایل نوکیا 2.2 اواسط خرداد ماه توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال به صورت رسمی رونمایی شد، این گوشی هوشمند را باید یک موبایل خوش قیمت در نظر گرفت که می تواند فروش بسیار خوبی به دست آورد.

این گوشی هوشمند مانند بسیاری از محصولات خوش قیمت نوکیا در کنار بهترین محصولات قرار می گیرد و بر اساس اخبار منتشر شده این محصول با قیمتی در حدود 100 دلار به فروش می رسد.

گوشی موبایل نوکیا 2.2 دارای پنل صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS LCD است، این گوشی هوشمند از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد و طراحی آن شبیه به بسیاری از گوشی های میان رده است. گوشی هوشمند جدید نوکیا دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ای است و این بریدگی جایگاه لنز 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی است. در بخش دوربین اصلی نیز شاهد لنز 13 مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی هستیم. نوکیا برای گوشی هوشمند خوش قیمت خود حسگر اثر انگشت قرار نداده است با این وجود قفل صفحه نمایش را می توانید با حسگر تشخیص چهره خود که به صورت نرم افزاری توسعه پیدا کرده را مورد استفاده قرار دهید.

رونمایی از گوشی موبایل نوکیا 2.2

گوشی موبایل نوکیا 2.2 در دو نسخه به فروش می رسد

این گوشی هوشمند دارای پردازنده مدیاتک هلیو A22 است. حضور این پردازنده چهار هسته ای در کنار رم های 2 و 3 گیگاهرتزی می تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه به فروش می رسد و نوکیا نسخه 16 گیگابایتی با رم 2 را در کنار نسخه 32 گیگابایتی در کنار رم 3 گیگابایتی برای فروش در نظر گرفته است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که هر دو نسخه قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

باتری نوکیا 2.2 به نظر برای این محصول مناسب است و نوکیا باتری 3000 میلی آمپری را برای گوشی هوشمند خوش قیمت خود در نظر گرفته است که برای شارژ شدن آن نیاز به کابل میکرو یو اس بی است.

گوشی موبایل نوکیا 2.2 در دو نسخه به فروش می رسد

سیستم عامل ؛ رمز موفقیت نوکیا است

مهم ترین ویژگی گوشی های ارزان قیمت نوکیا را می توان پشتیبانی از اندروید وان دانست. این نسخه از سیستم عامل اندروید تاثیر بسیار زیادی روی گوشی های خوش قیمت دارد و سال گذشته بود که نوکیا اعلام کرد تمام گوشی های هوشمند این برند تا سه سال به روز رسانی های نرم افزار را دریافت می کنند، این موضوع روی فروش محصولات خوش قیمت نوکیا تاثیر بسیار زیادی داشت و بدون شک یک پروژه موفقیت آمیز محسوب می شود. این موضوع بیان می کند نوکیا 2.2 که از اندروید 9 بهره می برد حداقل یک نسخه دیگر را نیز دریافت می کند. به روز رسانی سیستم عامل یک ویژگی منحصر به فرد برای گوشی های خوش قیمت موجود در بازار به شمار می رود.

گوشی موبایل نوکیا 2.2 در رنگ های مشکی و سفید از هفته آینده فروش خود را آغاز می کند. این گوشی هوشمند با 16 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی در حدود 100 و همچنین نسخه گران قیمت تر نیز قیمتی در حدود 115 دلار به فروش می رسد.

سیستم عامل ؛ رمز موفقیت نوکیا است

نظر شما در مورد گوشی های میان رده و خوش قیمت نوکیا چیست؟ آیا شما هم در گروه افرادی قرار دارید که این برند را بهترین انتخاب برای گوشی های خوش قیمت می دانید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها