گوشی موبایل نوکیا 9؛ آیا این گوشی هوشمند تا ماه آینده رونمایی می شود؟

0
326
گوشی موبایل نوکیا 9؛ آیا این گوشی هوشمند تا ماه آینده رونمایی می شود؟

به نظر می رسد گوشی موبایل نوکیا 9 پس از مدت ها انتظار، در تاریخ 24 فوریه به صورت رسمی رونمایی شود. روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد روز 24 فوریه کمپانی مشهور اچ ام دی گلوبال در مراسم MWC حضور خواهد داشت اما هنوز مشخص نشده است که این کمپانی مشهور از کدام گوشی ها به صورت رسمی رونمایی می کند.

همانطور که بیان شد، هنوز خبر خاصی در مورد محصولاتی که در این روز رونمایی می شوند، منتشر نشده است با این وجود انتظار رونمایی از گوشی موبایل نوکیا 9 عجیب نخواهد بود. بر اساس شایعات، به نظر می رسد در کنار این گوشی هوشمند، گوشی هوشمند نوکیا 8.1 پلاس و نوکیا 6.2 نیز روانه بازار فروش شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که به نظر می رسد این دو گوشی هوشمند ویژگی های یکسانی داشته باشند و فقط در کشورهای مختلف روانه بازار فروش شوند.

بدون شک ماه فوریه با برگزاری کنفرانس های MWC جذابیت های بسیاری به همراه خواهد داشت. در این مراسم کمپانی های سامسونگ، هواوی، ال جی و … نیز حضور خواهند داشت و بدون شک روزهای بسیار جالبی برای طرفداران حوزه تکنولوژی رقم خواهد خورد. نکته جالب توجه در مورد روز رونمایی از محصولات نوکیا این است که کمپانی ال جی نیز در این روز مراسمی خواهد داشت.

گوشی نوکیا 9؛ اولین گوشی هوشمند با پنج لنز دوربینگوشی نوکیا 9؛ اولین گوشی هوشمند با پنج لنز دوربین

با توجه با اینکه گوشی موبایل نوکیا 9 با پنج لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش خواهد شد، به نظر می رسد کمپانی نوکیا بیشتر تمرکز خود را روی این بخش قرار داده است. باید دید اولین گوشی هوشمند با پنج لنز دوربین چه شرایطی را برای کاربران رقم خواهد زد. آیا این گوشی هوشمند می تواند برندهای هواوی و سامسونگ را در بخش دوربین شکست دهد؟

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند نوکیا 9 با صفحه نمایش 5.99 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد. البته حضور پردازنده سال گذشته کمپانی کوالکام برای این محصول کمی نگران کننده است. نوکیا قصد دارد نسخه پایه محصول خود را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش کند.

از زمان تولید گوشی های نوکیا توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال، این کمپانی نتوانسته است گوشی های هوشمند قدرتمند و پرچمدار باکیفیتی را روانه بازار فروش کند، با این وجود نوکیا در بخش های دیگر بسیار قدرتمند ظاهر شده است. حال باید دید نوکیا 9 می تواند شروعی تازه برای ماجراجویی برند نوکیا باشد یا این کمپانی به زمان بیشتری نیاز دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها