گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus تا ساعاتی دیگر رونمایی می شود

0
1389
گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus تا ساعاتی دیگر رونمایی می شود

گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus تا ساعاتی دیگر رونمایی می شودکالاسودا- کمتر از چند ساعته دیگر گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus رونمایی می شود. این گوشی هوشمند بدون شک پرفروش ترین موبایل سال جاری نوکیا لقب خواهد گرفت. این محصول بسیار قدرتمند را باید نسخه تکامل یافته تمام میان رده های این برند پس از دانست. به طور رسمی این گوشی هوشمند روز 16 اکتبر رونمایی می شود اما تقریبا تمام ویژگی های این محصول مشخص است. گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus به نظر می رسد با قیمتی در حدود 390 دلار به فروش برسد، البته این قیمت برای تمام کشور ها یکسان نیست و باید انتظار تفاوت قیمت کمی را داشته باشیم.

گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus ؛ ظاهری یکپارچه و خوش ساخت

از نظر ظاهری گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus نسخه بسیار زیبایی از میان رده های موجود در بازار است. این گوشی هوشمند با کمترین حاشیه در اطرفا صفحه نمایش زیبایی منحثر به فردی را برای کاربران ایجاد کرده است. قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز شامل لنز های دوگانه زایس همراه با فلاش ال ای دی است که شرایط خوبی را بر طبق ادعای این کمپانی برای کاربران ایجاد می کند و حسگر اثر انگشت نیز روی این قاب وجود دارد. در گوشه سمت راست فریم گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus دکمه های ولوم و دکمه پاور وجود دارد و تقریبا در بهترین محل از دید کاربران قرار گرفته است. پورت 3.5 میلی متری متری در بخش بالایی این فریم و همچنین پورت شارژ این محصول نیز در قاب پایینی قرار دارد. با این شرایط بدون شک زیبایی این محصول تضمین شده است.

 Nokia 7.1 Plusاز نظر سخت افزاری فوق العاده است

اسنپدراگون 710 ؛ پردازنده مورد علاقه نوکیا

نوکیا پردازنده اسنپدراگون 710 را برای میان رده خود در نظر گرفته است. این برند قدرتمند قصد دارد با استفاده از این پردازنده خیال کاربران را بایت مشکلاتی احتمالی راحت کند. با این وجود این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 و فرکانس 2.2 شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. نسخه ارزان قیمت تر رم نرم افزاری چهار گیگابایتی دارد و از حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده می کند. نسخه دیگر رم نرم افزاری شش گیگابایتی است که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با اندروید هشت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus تا ساعاتی دیگر رونمایی می شود

صفحه نمایش 6.1 اینچی ؛ نوکیا به رقابت با فبلت ها می رود

موبایل Nokia 7.1 پلاس صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. این گوشی هوشمند که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد و از رزولوشن 2246 در 1080 استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی هوشمند دارای باتری 3400 میلی امپر خواهد بود. به نظر می رسد این باتری برای گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus بسیار مناسب باشد.

دوربین ؛ نقطه قوت گوشی موبایل Nokia 7.1 Plus

موبایل Nokia 7.1 پلاس دارای یک نقطه قوت بسیار خوب خواهد بود. این گوشی هوشمند با دو لنز به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش می شوذ. نوکیا قصد دارد تجربه موفق نسخه قبل را روی گوشی جدید خود نیز تکرار کند و گوشی موبایل خود را با دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی روانه بازار فروش کند.نوکیا دوربین سلفی این گوشی هوشمند را 20 مگاپیکسل در نظر گرفته است.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها