نقد و بررسی گوشی موتورولا Moto G8 Plus

0
3164

سری G موتورولا که عرضه آن از سال 2013 آغاز شده است، به تازگی سری جدید این گوشی به نام Motorola Moto G8 Plus با نمایشگری بزرگ، باتری بزرگ و دوربین‌ سه گانه عرضه شده است که در این مقاله قصد معرفی و بررسی آن را داریم.

بررسی گوشی موتورولا Moto G8 Plus

این میان رده تمام پلاستیکی را می توانید با مبلغ 270 یورو خریداری کنید. از مشخصات آن شامل صفحه نمایش 6.3 اینچی FullHD ال سی دی است. تامین انرژی این موبایل را باتری قوی 4000 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد که یک نسخه قوی تر از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی G7 Plus است. در حالی که انتظار می رفت این گوشی در سال 2020 رونمایی شود، اما موتورولا آن را در ماه نوامبر 2019 معرفی کرد.

مشخصات دوربین

موتورولا در سری G8 Plus از یک دوربین سه گانه اسپورت با سنسورهای 48+16+5 مگاپیکسل و دوربین سلفی 25 مگاپیکسل بهره برده است.  این گوشی 6.3 اینچی مانند برادر بزرگترش یعنی moto one Action دارای یک دوربین فیلمبرداری با زاویه دید فوق العاده عریض 90 درجه است، بنابراین میتوانید گوشی را برای گرفتن عکس پرتره حتی به حالت عمودی نیز نگهدارید.

مشخصات فنی

گوشی G8 plus مانند گوشی‌های قبلی رده خود مانند G7 plus دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده اسنپدراگون 665 است. همچنین آن از شکاف میکرو اس دی پشتیبانی می کند. این گوشی با فریم پلاستیکی و در رنگ‌های آبی تیره، قرمز تیره و ابعاد 158در 75 در9.1 میلی متر است.

سیستم عامل

سیستم عاملی که این گوشی دارد از نوع اندروید 9 است و احتمالا آپدیت اندروید 10 نیز برای آن ارائه می شود.

آنباکسینگ و محتویات داخل جعبه

در هنگام آنباکسینگ این گوشی جعبه ای با سبک غیرمعمول را خواهید دید. در پشت جعبه آرم معمول موتورولا که تصویر خفاش است را خواهید دید و نام برند که رویش حک شده است. کلیدهای سخت افزاری در سمت راست قرار دارند و سمت چپ نیز علائم تجاری را در اختیار شما قرار می دهند و IMEI ها نیز در قسمت باریک روی جعبه قرار دارد.

البته این تنها جعبه است و محتویات داخل آن مهم است. یک آداپتور 18 واتی به همراه کابل USB A-C وجود دارد. همچنین یک گارد سیلیکونی نیز برای محافظت گوشی شما در نظر گرفته شده است و درون جعبه قرار دارد تا گوشی شما را از هر گونه شکستی و خش دور کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها