جدیدترین شایعات از گوشی میان رده سامسونگ گلکسی M11

0
866

ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش سری گوشی‌های M است. این شرکت در حال کار روی گوشی گلکسی M11 است که هنگام رونمایی به مدل سطح اول این سری تبدیل خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی گلکسی M11 در لیست موجود در گوگل پلی کنسول ظاهر شده است که این واقعیت را تائید می‌کند که این گوشی به زودی عرضه می‌شود. همچنین تصاویر صفحه جلوی این گوشی در تصویری نشان داده شده است.

برخی از مشخصات آن نیز ذکر شده است. گلکسی M11 دارای صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 720 در 1560 خواهد بود و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، یک دوربین سلفی با سوراخ پانچ در سمت چپ بالای صفحه وجود دارد.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد و از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی اندروید 10 را اجرا می‌کند و از رابط کاربری UI 2.0 در بالاترین ویژگی‌ها برخوردار است.

گوشی گلکسی M11 در ژانویه توسط Wifi-Alliance مجوزهای خود را گرفت و در مجوزها نیز مشخص شده بود که این گوشی از باند وی فای 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. شایعات قبلی حاکی از این است که گوشی میان رده جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی، سیاه و بنفش وارد بازار می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها