طراحی بحث برانگیز گوشی نوت 10 سامسونگ ، نمایشگر حفره دار

0
554
طراحی بحث برانگیز گوشی نوت 10 سامسونگ ، نمایشگر حفره دار

ظاهرا طراحی گوشی نوت 10 ترکیبی از نمایشگر حفره دار و نسخه 5G گوشی S10  خواهد بود. احتمالا این گوشی  همان مولفه‌های طراحی گلکسی اس 10 و مدل‌های قبلی گلکسی نوت را به گونه‌ای ارتقا یافته خواهد داشت.

همانطور که طراحی گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای روی پنل جلو تمرکز دارد و قاب هایی به نازکی مو و صفحه نمایش های بزرگ که تنها با یک شکاف کوچک و یا سوراخ پانچ متفاوت شده است – فضای پشت گوشی هنوز هم به اندازه کافی برای آزادی خلاق و تست موارد مختلف بدون استفاده باقی مانده است و بسیاری از تولیدکنندگان از لنزهای مختلف و حسگرهای اثرانگشت در این فضا استفاده می کنند.

متاسفانه، به دلیل اینکه تعداد دوربین ها و سنسورها (و اندازه آنها) در حال رشد است، پیدا کردن راه های بصری شگفت انگیز برای قرار دادن ویژگی ها در پشت گوشی در ارتباط با سخت افزار داخل، به خصوص فضای باقیمانده باتری، مشکل تر می شود.ظاهرا طراحی گوشی نوت 10 ترکیبی از نمایشگر حفره دار و نسخه 5G گوشی S10  خواهد بود.

چهار دوربین به صورت عمودی

گفته شده است که نوت 10 دارای چهار دوربین پشتی است که مشابه ورژن Galaxy S10 + 5G است. با این حال، در حالی که دوربین S10 + 5G افقی است، گفته شده است که دوربین های نوت 10 به صورت عمودی قرار خواهند گرفت. این به این معنی است که دوربین احتمالا به محدوده مرکزی نمی رسد، زیرا فضای بسیار گرانقیمت در داخل دستگاه است که برای باتری 4300 میلی آمپری تعبیه شده است. در عوض، ماژول دوربین Galaxy Note 10 ممکن است به یکی از دو سمت منتقل شود، شبیه آنچه که ما از Galaxy A9 دیده ایم.

طبق ادعای دو افشاگر سرشناس با نام کاربری UniverseIce و OnLeaks، گلکسی Note 10 یک صفحه نمایش حفره‌ دار خواهد داشت. این حفره از تک دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد و البته از آنچه که در گلکسی S10 دیده بودیم، کوچکتر خواهد بود. مهم‌تر از همه اینکه شاید موقعیت آن نه در گوشه؛ بلکه در وسط باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها