بررسی گوشی های آنر 20 اس و آنر پلی 3، میان رده های آنر در سال 2019

0
926

جدیدترین محصولات آنر به تازگی رونمایی شده اند. گوشی های آنر 20 اس و آنر پلی 3 بدون شک می توانند شرایط بسیار خوبی را برای این برند محبوب به دست آورند و امروز قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

بررسی گوشی هوشمند Honor 20S

در ابتدا Honor 20S را مرور می کنیم. این گوشی میان رده در برخی از بخش ها شبیه به گوشی هوشمند آنر 20 است و به نوعی آن را باید نسخه مقرون به صرفه از این محصول قدرتمند دانست که دارای پردازنده متفاوت و یک لنز دوربین اصلی کمتر است.

20S به جای پردازنده کایرین 980 از چیپست کایرین 810 بهره می برد، این پردازنده جدید مانند کایرین 980 دارای معماری 7 نانومتری است. بزرگترین تغییر در میان دو پردازنده را باید در بخش پردازنده گرافیکی دانست جایی که هواوی از GPU نسخه Mali-G52 MP6 به جای Mali-G76 MP10 بهره می برد. این پردازنده دارای دو هسته ی پردازشی Cortex-A76 به جای 4 هسته ی یاد شده است و این دو هسته ی پردازشی در کنار شش هسته ی A55 پردازنده این محصول را تشکیل می دهند.

این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار فروش می شود. در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند.

این گوشی هوشمند دارای دوربین سه گانه است و شاهد استفاده از لنز 48 مگاپیکسلی برای این محصول با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 هستیم. پردازنده ی این گوشی هوشمند قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی را در اختیار شما قرار می دهد و از این رو خبری از قابلیت فیلم برداری 4K نیست.

در کنار لنز 48 مگاپیکسلی شاهد لنز 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با زاویه دید عریض و همچنین لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان لنز ماکرو هستیم. سخت افزار NPU موجود در پردازنده کایرین 810 برای حالت Super Night Scene مبتنی بر AI استفاده می شود. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز قدرتمندی هستیم  و آنر برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از حفره صفحه نمایش استفاده کرده و طراحی بسیار جالبی را در این بخش شاهد هستیم.

در این قسمت قصد داریم به بررسی صفحه نمایش این محصول بپردازیم، در این بخش آر از صفحه نمایش 6.26 اینچی پنل ال سی دی بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و 96 درصد از رنگ های NTSC را پوشش می دهد. حسگر اثر اگشت نیز در فریم کناری دستگاه قرار گرفته شده است.

گوشی هوشمند Honor 20S دارای باتری 3750 میلی آمپری ساعت هست و از فناوری شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کند. در نظر داشته باشید که آنر 20 با شارژ سریغ 22.5 واتی رونمایی شد.

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند در دو نسخه وارد بازار فروش می شود و نسخه 128 گیگابایتی با حافظه داخلی 6 گیگابایت قیمتی در حدود 265 دلار دارد و نسخه دیگر این محصول با رم 8 گیگابایت نیز 2200 یوان به فروش خواهد رسید. این محصول در فروشگاه های VMall، TMall و JD در حال حاضر موجود است و به فروش می رسد.

Honor Play 3 با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری رونمایی شد

پس از آنر 20 اس نوبت به گوشی هوشمند آنر پلی 3 رسیده است که با دوربین سه گانه و همچنین باتری 4000 میلی آمپری وارد بازار فروش می شود. لنز اصلی این گوشی هوشمند را باید یک سنسور 48 مگاپیکسلی دانست که از F1.8 بهره می برد و شاهد لنز های 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض 120 درجه و همچنین لنز سوم برای عمق تصویر خواهیم بود. در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی در حفره صفحه نمایش قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند داری صفحه نمایش 6.39 اینچی است و آنر از پنل IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. همچنین نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند را باید اینگونه بیان کرد که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند 90 درصد است و اندازه حفره صفحه نمایش آن نیز تا 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

Honor Play 3 از پردازنده Kirin 710F با چهار هسته Cortex-A73 و چهار A53 بهره می برد و در کنار این پردازنده شاهد پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 هستیم. این گوشی هوشمند در دو نسخه وارد بازار فروش می شود و رم های 4 و 6 گیگابایتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. نسخه 128 گیگابایتی این محصول با رم 4 گیگابایت و نسخه 64 گیگابایتی با رم 6 در اختیار خریداران قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که برخلاف آنر 20 اس این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی بهره می برد و شما می توانید حافظه داخلی دستگاه خود را افزایش دهید. با این وجود جای خالی نسخه 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایتی به شدت احساس می شود.

در کنار موارد یاد شده این گوشی هوشمند دارای باتری 4000 میلی آمپری است که از فناوری شارژ 10 واتی بهره می برد. از این رو برای شارژ شدن کامل این محصول به زمانی در حدود 2 ساعت و 30 دقیقه زمان لازم است. متاسفانه این گوشی دارای درگاه میکرو یو اس بی است و خبری از تایپ سی در این محصول نیست.

آنر ادعا می کند این گوشی هوشمند در برابر آب مقاوم است اگر چه فقط شاهد استاندارد IP5x هستیم که مقاومت در برابر گرد و غبار را تایید می کند. Honor Play 3 در نسخه 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت حدود 140 دلار قیمت دارد و نسخه دیگر این محصول نیز نکته جالب توجه دیگر این موضوع باید دانست که نسخه دیگر نیز با همین قیمت به فروش می رسد. حال باید دید این دو گوشی هوشمند خوش قیمت و مقرون به صرفه چه فروشی را برای این برند محبوب به همراه خواهد آورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها