چرا گوشی های ارزان قیمت نوکیا را بخریم؟ دلایل منطقی برای خرید از این برند محبوب

0
1908
چرا گوشی های ارزان قیمت نوکیا را بخریم؟ دلایل منطقی برای خرید از این برند محبوب

این روزها گوشی های ارزان قیمت نوکیا در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. این گوشی های هوشمند با داشتن حداقل ویژگی های مورد نیاز کاربران، توانسته اند سهم خوبی از بازار گوشی های ارزان قیمت را به خود اختصاص دهند.

بیش از یک سال است که برند نوکیا برای چندمین بار وارد بازار ایران و جهان شده است. این گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید با قیمت های متنوعی روانه بازار فروش شده اند اما در این میان گوشی های ارزان قیمت نوکیا توانسته اند فروش بهتری در مقایسه با سایر محصولات این برند پرطرفدار به دست آورند. از این رو قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی های ارزان قیمت نوکیا توانسته اند به خوبی نیازهای کاربران را پوشش دهند. البته در ابتدا این موضوع را باید یادآور شویم که در بازار جهانی گوشی های کمتر از 150 یورو را معمولا گوشی های ارزان قیمت معرفی می کنند.

به روزرسانی های متعدد؛ مهم ترین پاسخ به سوال چرا گوشی های ارزان قیمت نوکیا را بخریم؟

نوکیا در سال گذشته به صورت رسمی اعلام کرد تمام گوشی های ارزان قیمت این برند، به روزرسانی سیستم عامل های اندروید را دریافت می کنند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی خرید گوشی های ارزان قیمت نوکیا داشته است. این موضوعی زمانی اهمیت پیدا می کند که پس از بررسی متوجه خواهیم شد که هیچ کدام از گوشی های ارزان قیمت برندهای دیگر این قابلیت را نخواهند داشت، از این رو نوکیا یک گزینه بسیار خوب برای خرید به شمار می رود.به روزرسانی های متعدد؛ مهم ترین پاسخ به سوال چرا گوشی های ارزان قیمت نوکیا را بخریم؟

محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس

گوشی های ارزان قیمت نوکیا از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس بهره می برند. این محافظ که نسخه های مختلفی دارد، توانسته است شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند. از این رو شاهد این ویژگی روی گوشی های میان رده و پرچمدار هستیم. با این وجود نوکیا روی گوشی های ارزان قیمت خود نیز از محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس استفاده کرده است تا بتواند یک ویژگی منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار دهد.

در کنار این دو ویژگی بسیار کاربردی، دوربین مناسب و استفاده از پردازنده های میان رده از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند محسوب می شود. نوکیا با وجود اینکه در سال 2018 نتوانست پرچمدار قدرتمندی را روانه بازار فروش کند، در بخش گوشی های ارزن قیمت توانسته است شرایط خوبی را هم برای شرکت اچ ام دی گلوبال و هم برای طرفداران نوکیا ایجاد کند. گوشی های هوشمند نوکیا در بازار ایران توسط کمپانی سامتل روانه بازار فروش می شوند و طرفداران زیادی هم دارند.گوشی های ارزان قیمت نوکیا در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها