گوشی های iPhone در سال 2019 ؛ آیا باید منتظر سورپرایز از سوی شرکت اپل باشیم؟

0
876
گوشی های iPhone در سال 2019 ؛ آیا باید منتظر سورپرایز از سوی شرکت اپل باشیم؟

چند روزی است که خبرهای جالبی در مورد شرکت اپل و گوشی های iPhone در سال 2019 منتشر می شود و این خبرها جذابیت این گوشی ها را برای کاربران بیشتر از قبل می کند.

تغییرات گوشی های iPhone در سال 2019

دیروز خبری مبنی بر اینکه ناچ گوشی های iPhone تا سال 2020 تغییر نخواهند کرد و این موضوع خود علامت سوال های بزرگی را برای کاربران ایجاد می کند اما به نظر می رسد که گوشی های iPhone در سال 2019 با تغییرات جالبی به بازار عرضه شوند. بر اساس گفته های شرکت AMS که تامین کننده قطعات شرکت اپل است ، این تغییرات در سال 2019 چندان زیاد نخواهند بود.

نسل جدید سنسورها در گوشی های جدید شرکت اپل

اگر بخواهیم با جزئیات کامل این موضوع را توضیح دهیم ، به نظر می رسد که هم اکنون شرکت اپل رو یک سری سنسور برای قرارگیری زیر صفحه نمایش های OLED کار می کند که از نظر کارایی همانند نسل جدید سنسورها خواهد بود. به طور کلی برای افزایش ارتقا سیستم هوشمند باید این سنسورها را در زیر صفحه نمایش قرار دهند تا کارایی و کیفیت آنها کاهش پیدا نکند.

وعده های شرکت AMS

در حال حاضر شرکت AMS تامین کننده سنسورهای اپتیکال برای سیستم های تشخیص چهره در گوشی های iPhone X ، iPhone XR ، iPhone XS و iPhone XS Max است. به طور طبیعی به نظر نمی رسد که مهندسان شهر کوپرینو این تغییرات جدید را روی گوشی ها اعمال کنند ولی اگر این اتفاق صورت بگیرد می توانیم بگوییم که نسل جدید گوشی های iPhone در راه هستند!تغییرات گوشی های iPhone در سال 2019

دوربین های جدید گوشی های iPhone در سال 2019

در کنار کوچک تر شدن ناچ گوشی های iPhone در سال 2019 ، احتمالا شاهد یک سری دوربین جدید در این گوشی ها نیز خواهیم بود که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. شاهد ترتیب قرارگیری این دوربین ها عجیب باشد ولی به نظر می رسد که می توانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند. دیروز ما خبری در این تصاویر جدید گوشی iPhone منتشر کردیم ترتیب قرارگیری این دوربین ها را نشان می داد.

زمان رونمایی از گوشی های جدید شرکت اپل

به طور کلی هنوز 9 ماه تا زمان رونمایی از این گوشی جدید زمان باقی است و تا آن موقع هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد و خیلی افزونه جدید به این گوشی اضافه شود. باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای شرکت اپل و گوشی های جدید این شرکت رخ خواهد و آیا شاهد یک سورپرایز از روی شرکت اپل خواهیم بود یا خیر. تمام این موارد را زمان به ما نشان خواهد داد.

نظر شما در مورد این تغییرات اخیر شرکت اپل در گوشی های جدید iPhone چیست؟ آیا این گوشی ها می توانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند؟

شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها