فروش خوب گوشی های برند شیائومی در نیمه اول سال 2019

0
246
فروش خوب گوشی های برند شیائومی در نیمه اول سال 2019

شیائومی به تازگی گزارش مالی خود را برای نیمه اول سال 2019 اعلام کرده است و به نوعی با این خبر یک اتفاق بسیار خوب را برای طرفداران این برند چینی و محبوب منتشر کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده شیائومی حدود 60 میلیون گوشی هوشمند در این مدت 6 ماهه به فروش رسانده است.

کمپانی شیائومی در چند سال اخیر توانسته فروش بسیار خوبی به دست آورد و در این میان عوامل بسیار مهم و تاثیر گذاری را باید در نظر گرفت. در سال های ابتدایی عرضه گوشی های این برند قیمت مناسب همراه با پردازنده های کمپانی کوالکام توانست جایگاه خوبی را برای این برند در خارج از بازار چین رقم زند و پس از شناخته شدن این برند نیز شاهد رشد و قدرتنمایی شیائومی در بازار بودیم.

در بازار کشورمان نیز این برند چینی طرفداران خاص خود را دارند و به نوعی گوشی های این برند مورد تایید بسیاری از کاربرا گوشی های اندروید به ویژه قشر جوان هستند. طراحی به روز و همچنین استفاده از سخت افزار مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه شیائومی را به یک برند محبوب به خصوص برای افرادی که قصد خرید موبایل های مقرون به صرفه را دارند تبدیل کرده است.

شیائومی در حال حاضر فروشگاه های متعددی در بازار ایران دارد و در کنار فروش موبایل گجت های این برند چینی نیز به دلیل قیمت مناسب و همچنین ویژگی های کاربردی توانسته جایگاه خوبی را در بخش گجت های هوشمند به خود اختصاص دهد و به نوعی یک گزینه خرید بسیار خوب به شمار می رود.

شیائومی به تازگی گزارش مالی خود را برای نیمه اول سال 2019 اعلام کرده

سود شیائومی در نیمه اول سال 2019

شیائومی در مورد گزارش مالی خود اعلام کرده درآمد این کمپانی حدود 95.71 میلیارد یوان است( حدود 13.56 میلیارد دلار). این درآمد در مقایسه با نیمه اول سال گذشته حدود 20 درصد بهبود پیدا کرده است. سود خالص این کمپانی نیز 5.72 میلیارد یوان ( 810.36 میلیون دلار) اعلام شده است و این میزان سود نیز در مقایسه با سال گذشته حدود 49.8 پیشرفت داشته است. در کنار موارد یاد شده شیائومی توانسته رکورد فروش دستگاه های در دوره 6 ماهه خود را جا به جا کند و فروش 60 میلیونی به دست آورد که برای شیائومی بسیار جالب توجه و به نوعی موفقیت بزرگ به شمار می رود.

موفقیت های شیائومی تنها در مورد گوشی های هوشمند نیز و تلویزیون های این برند نیز توانسته اند موفقیت بزرگی به دست آورند. بر اساس گزارش کمپانی شیائومی این شرکت 5.4 میلیون دستگاه به فروش رساند و در این دوره در میان 5 تولید کننده برنر تلویزیون در بازار جهانی لقب گرفته است.

سود شیائومی در نیمه اول سال 2019

شیائومی هزینه تحقیق و توسعه خود را 30 درصد افزایش می دهد

پس از اعلام این گزارش مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی جون اعلام کرده که از عملکرد این کمپانی راضی است، همچنین اظهار کرد که این شرکت تمرکز خاصی روی تعهدات اینترنت نسل پنجم و همچنین اینترنت اشیا خواهد داشت. در کنار این موارد شیائومی قصد دارد هزینه های تحقیق و توسعه خود را افزایش دهد تا به نوعی مسیر پیشرفت خود را هموارتر سازد.به نظر می رسد این شرکت قصد دارد هزینه های تحقیق و توسعه خود را 3.3 میلیارد یوان (467.44 میلیون دلار) در نظر بگیرد که این میزان حدود 30 درصد بیش از سال گذشته خواهد بود.

شیائومی به حضور IoT یا همان اینترنت اشیا در محصولات خود افتخار می کند و در حال حاضر حدود 196 میلیون دستگاه این کمپانی در سراسر جهان مجهز به این قابلیت در سراسر جهان عرضه شده است. در کنار این موضوع یاد آور شویم که درآمد این کمپانی حاصل از خدمات اینترنتی نیز 8.8 میلیارد یوان( 1.25 میلیون دلار) اعلام شده است. این میزان در مقایسه با نیمه اول سال 2018 حدود 108 درصد بهبود پیدا کرده است که شرایط بسیار خوبی را برای این شرکت متصور می شود.

حال باید دید این کمپانی محبوب می تواند موفقیت های خود را در زمینه های مختلف در نیمه دوم سال نیز رقم زند یا با عرضه محصولات جدید برند های رقیب شما با مشکلاتی رو به رو می شود. البته چینی ها این موضوع را به خوبی اثبات کرده اند که راه های موفقیت را به خوبی بلد هستند و به سادگی نمی توان آن ها را از مسیر موفقیت خارج کرد.

شیائومی هزینه تحقیق و توسعه خود را 30 درصد افزایش می دهد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها