رنگ گوشی های جدید سامسونگ توجه بسیاری را به خود جلب می کند

0
2294

رنگ های گوشی های جدید سامسونگ پازل پرچمداران این برند راتکمیل می کنند. گوشی های جدید سامسونگ با هدف رقابت با برند های هوآوی و اپل روانه بازار فروش می شود در این میان تقریبا بیشتر اطلاعات مربوط به آن ها اعلام شده است، امروز نیز اخباری منتشر شد که رنگ های پرچمداران سامسونگ را نمایش می دهد .
چند روز پیش بود که قیمت گوشی های جدید سامسونگ اعلام شد در این میان شباهت قیمت زیادی میان نسخه لایت گوشی های جدید سامسونگ و گوشی هوشمند آیفون ایکس آر وجود داشت. حال اخباری منتشر شده است که به نظر در بخش رنگ نیز شباهت های بسیاری وجود دارد و هر دو محصول در رنگ های متنوعی به فروش خواهند رسید.
گوشی های هوشمند این برند به نظر در سال 2019 فروش بسیار خوبی را به دست آورند و سامسونگ بتواند فاصله خود با برند های دیگر را حفظ کند. گوشی های جدید سامسونگ در سال جاری مجموعه ایی از اولین ها  را در اختیار کاربران قرار می دهد که رنگ های متنوع، گوشی های هوشمند با شش لنز دوربین و پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم تنها بخشی از ویگی های گوشی های جدید سامسونگ به شمار می رود.

گوشی های جدید سامسونگ در چه رنگ هایی عرضه می شوند؟

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت سامسونگ که این روز ها مورد توجه کاربران سراسر ایران از جمله کشور خودمان قرار گرفته است در رنگ های مشکی، سفید، سبز و آبی در کنار رنگ زرد رنگ بندی گوشی های هوشمند این مدل را رقم می زنند. ارزان ترین محصول در میان گوشی های جدید سامسونگ ویژگی های جالب دیگری نیز دارد و به نظر موفق ظاهر شود.
گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ در دو نسخه معمولی و سرامیکی روانه بازار می شود و کمپانی سامسونگ رنگ های مشکی، سفید، سبز و آبی را برای نسخه معمولی گوشی های خود در نظر گرفته و رنگ های مشکی و سفید نیز برای نسخه سرامیکی انتخاب شده است.
گران ترین گوشی هوشمند سامسونگ نیز بسیار مورد توجه کاربران است. این گوشی هوشمند که یکی از گرانترین محصولات برند سامسونگ محسوب می شود در رنگ های آبی، سفید ، سبز و مشکی روانه بازار فروش می شود. با توجه به موارد یاد شده گوشی های جدید سامسونگ در بخش رنگ بندی شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان این موضوع را تایید کرد که سامسونگ در سال 2019 توجه خاصی به رنگ گوشی های خود خواهد داشت.
مدتی پیش قیمت گوشی های این برند نیز به صورت رسمی اعلام شد و گوشی هوشمند اس 10 لایت رقیبی جدی برای آیفون ایکس آر و موبایل نسخه پلاس نیز مهم ترین رقیب برای گوشی های گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها