گوشی های جدید شرکت اپل خبرساز شدند

0
2318

به تازگی اخبار تازه ای در مورد گوشی های جدید شرکت اپل منتشر شده است که در نوع خود جالب توجه و خاص است. نام جدید گوشی های جدید این شرکت iPhone XC است و گفته شده که در سه رنگ متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار تازه در مورد گوشی های جدید شرکت اپل

مراسم شرکت اپل همین هفته برگزار می شود و طی آن کاربران و علاقمندان به این برند با محصولات جدید و پاییزه این شرکت آشنا می شوند. ما در بین محصولات جدید شاهد رونمایی از iPhone های جدید خواهیم بود : نسخه به روز رسانی شده iPhone X که دارای صفحه نمایش بزرگتر LCD با اندازه 6.1 اینچی است و قیمت آن هم ارزان تر خواهد بود. البته در اخبار جدید حاکی از آن است که نام این گوشی ها iPhone XC خواهد بود.

نام گوشی های جدید شرکت اپل

هرچه به زمان این مراسم نزدیک می شویم ، اخبار در مورد جانشین های iPhone X بیشتر و بیشتر می شود. اخیرا اخباری در مورد جانشین iPhone X منتشر شده است و نام آن iPhone XS و نسخه ای با صفحه نمایش بزرگتر به نام iPhone XS Max به بازار عرضه خواهد شد.

شایعات منتشر شده در سایت چینی

چند روز گذشته شایعاتی در سایت های چینی منتشر شده است که این اخبار حاکی از آن است که نام جدید گوشی های شرکت اپل ، iPhone X ، iPhone XS Plus و iPhone XC خواهد بود که این خبر کمی به روند نام گذاری همیشگی شرکت اپل نزدیک است. در اخبار همچنین در مورد قیمت های این گوشی ها هم صحبت شده است و قیمت iPhone XC حدود 699 دلار ، iPhone XS حدود 900 دلار  و قیمت iPhone XS Plus حدود 1000 دلار خواهد بود.

توییت جالب توجه یکی از مدیران شرکت اپل

چند روز گذشته هم اخباری در مورد رنگ بندی این گوشی ها منتشر شده است. یکی از مدیران این شرکت در توییتی از نمونه های اولیه این گوشی و رنگ بندی های آن رونمایی کرد که مدل XC دارای رنگ بندی قرمز ، سفید و آبی خواهد بود.

مثل همیشه امکان دارد که این اخبار غلط از آب در بیاید ولی به زودی در مراسم اپل در تاریخ 12 سپتامبر  از تمام این اخبار و شایعات مطلع خواهیم شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها