کیبورد بلوتوثی جدید کمپانی ساتچی معرفی شد

0
1136

کالاسودا – اگر در بازار به دنبال یک صفحه کلید با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید، خوب است بدانید که شرکت Satechi یک کیبورد بلوتوثی جدید با ظاهر آلومینیومی راه اندازی کرده است.

این صفحه کلید به طور خاص برای برای کاربران سیستم عامل مک طراحی شده است و به لطف کلید های اختصاصی MacOS کاربران را قادر می سازد که عملکردهای خاصی را در رایانه های مک خود کنترل کنند. این عملکردها شامل مکث و پخش کردن مدیا و فیلمها، تعویض میان برنامه ها، تنظیم روشنایی و … است.

ساتچی این کیبورد را به گونه ای طراحی کرده است که تا حدودی مشابه با کیبورد اختصاصی مجیک اپل با پرداخت آلومینیومی و بدنه سفید باشد. این صفحه کلید از طریق بلوتوث با رایانه متصل می شود و از طریق پورت USB –C شارژ می شود که می تواند برای افرادی که از لپ تاپ های جدید مک بوک استفاده می کنند، مفید واقع شود.

باتری قدرتمند

عمر باتری این صفحه کلید 80 ساعت استفاده مداوم است و زمان آماده به کار آن نیز 100 ساعت ارزیابی شده است. به این معنی که پیش از شارژ مجدد می توانید مدت زمان ذخیره ای نیز از آن استفاده کنید. این خصوصا در فضاهایی که امکان شارژ باتری وجود ندارد به کار شما می آید. برای افرادی که گزینه سیمی این کیبورد را ترجیح می دهند نیز، ساتچی یک نسخه سیمی از این کیبورد وایرلس بلوتوثی عرضه کرده است.

تمام کارکردها و عملکرد هر دو کیبورد یکی است، جز اینکه اتصال نوع سیمی از طریق پورت USB-A انجام می گیرد. صفحه کلید در انواع مختلفی عرضه خواهد شد و باید انتخاب کنید که کدام مدل برای شما خوشایندتر است. ساتچی قیمت 80 دلار را برای مدل بی سیم و 60 دلار را برای نسخه سیمی در نظر گرفته است.

ساتچی یکی از شرکت هایی است که در امر اکسسوری و لوازم جانبی کامپیوتری فعالیت دارد. از محصولات این شرکت می توان به کیبوردهای آلومینیومی بی سیم و با سیم و نوع C، آداپتورهایی با پورت های منفرد و چندگانه و …. نام برد.

هدف ساتچی این است که بتواند تکنولوژی را به صورت نامحدود و غیروابسته به زمان در اختیار تمام افراد بگذارد و سبک زندگی مدرنی برای آنها ایجاد کند. محصولات و راهکارهای این شرکت در زندگی متداول می تواند مفید واقع شده و کارایی بسیاری داشته باشد. محصولات ساتچی معمولا از نظر دوام زبانزد بوده و طراحی های خاص و منحصر به فردی دارند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید