نوستالژی؛ کدام یک از گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل را به یاد دارید؟

0
2277
گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل

مشاهده گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل همواره جذابیت های بسیاری به همراه دارد. از این رو قصد داریم به مرور چند گوشی هوشمند خاطره انگیز بپردازیم. در این میان، نوکیا و سامسونگ پیشتاز برندهای دیگر هستند؛ هرچند از گوشی هوشمند آیفون 3G نیز نباید غافل شد. برای مرور گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل با ما همراه باشید.

نوکیا 3310 گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، نوکیا 3310

آجری با یک باتری فوق العاده؛ به نظر می رسد این عنوان یک لقب جهانی برای گوشی نوکیا 3310 به شمار می رود. کمپانی نوکیا در آن زمان از دو قابلیت برای فروش فوق العاده گوشی های خود بهره می برد و آن هم به باتری فوق العاده و بازی مشهور «مار» ختم می شد.

موتورولا Razer-V3 گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، موتورولا Razer-V3

این گوشی موبایل با بدنه فلزی روزگاری خوش را برای کاربران موبایل رقم زده بود. این گوشی موبایل که رقیبی جدی برای نوکیا 3310 به شمار می رفت، طراحی بسیار زیبایی داشت و به نوعی یک گوشی موبایل لاکچری محسوب می شد. این گوشی موبایل را باید از پیشگامان گوشی های فلزی موجود در بازار جهانی دانست.

نوکیا N95 گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، نوکیا N95

این گوشی موبایل تعریف جدیدی از موبایل را برای کاربران تداعی کرد؛ نوکیا N95 بدون شک یکی از مهم ترین گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل به شمار می رود. دوربین قدرتمند این گوشی موبایل در کنار پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و باتری بسیار خوب تنها چند نمونه از ویژگی های این گوشی موبایل قدرتمند به شمار می روند.

آیفون 3G گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، آیفون 3G

خاص ترین گوشی موبایل آیفون از دید بسیاری از کاربران و نقطه عطف کمپانی اپل در مورد گوشی های این برند از دلایل حضور این مدل در میان گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل به شمار می رود. در این نسخه از گوشی های هوشمند بود که استور رسمی اپل در اختیار کاربران قرار گرفت. پس از عرضه استور رسمی این برند قدرتمند، طرفداران این کمپانی نامدار چند برابر شد.

موبایل . T-Mobile G1 ؛ ناشناخته برای ایرانی ها گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، موبایل . T-Mobile G1 ؛ ناشناخته برای ایرانی ها

این گوشی موبایل برای کاربران ایرانی کمی ناشناخته تر است. این گوشی اندرویدی که توسط کمپانی اچ تی سی روانه بازار فروش شد، از اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به شمار می رود.

گوشی های هوشمند گلکسی نوت و گلکسی اس 2 گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل ، گلکسی نوت و گلکسی اس 2

زمانی که صحبت از برند سامسونگ می شود، بدون شک سه گوشی هوشمند یادآور قدرت این برند کره ای است؛ گوشی های هوشمند گلکسی نوت، گلکسی اس 2 و گلکسی اس 4، بخش مهمی از خاطرات کاربران این برند کره ای به شمار می روند. گلکسی نوت، اولین گوشی هوشمند با قلم و صفحه نمایش بزرگ بود؛ به گونه ای که یک گوشی موبایل مناسب امور مهندسی به شمار می رفت. گلکسی اس 2و گلکسی 4 نیز فروش فوق العاده ای را برای کمپانی سامسونگ به همراه داشتند.
در میان گوشی های خاطره انگیز بازار، موبایل های موتورولا Moto G، گلکسی نوت 4 و اس 6 سامسونگ نیز به عنوان گوشی های خاطره انگیز بازار موبایل به شمار می روند که هر کدام، یک ویژگی منحصر به فرد را به گوشی های امروزی موبایل افزود. البته در کنار این موارد باید به گوشی هوشمند آیفون ایکس نیز اشاره کرد که نسل جدید صفحه نمایش های موبایل را وارد بازار فروش کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها