گوشی های شیائومی به طور رسمی به دست کاربران استرالیایی می رسد

0
1142
گوشی های شیائومی به طور رسمی به دست کاربران استرالیایی می رسد

گوشی های شیائومی از طریق آمازون به طور رسمی در استرالیا به فروش خواهند رسید. تمام این محصولات در وب سایت رسمی این شرکت و از طریق آمازون به همراه گواهینامه های استاندارد استرالیا و ضمانت نامه های همراه با جعبه و اصلی به فروش خواهد رسید. برای مقایسه گوشی شیائومی با هواوی نیز این مطلب را از دست ندهید.

ورود به بازار استرالیا

شیائومی در تازه‌ترین اقدام خود بازار استرالیا را هدف قرار گرفته است و قصد دارد به عرضه فروش گوشی و گجت‌های هوشمند در کشورهای دیگر نیز قدم بگذارد و به بازار استرالیا همچون بسیاری از کشورهای دیگر، ورود کند. شیائومی چهارمین تولید کننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان محسوب می‌ شود، وادارات خود در کشورهای مختلفی انجام می دهد و اکنون فروشگاه رسمی خود را در استرالیا نیز افتتاح کرده و از طریق سایت محلی آمازون در این کشور نیز محصولات خود را به فروش خواهد رساند.

لیست فروش شیائومی در استرالیا شامل چه محصولاتی است؟

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، جدیدترین گوشی های این شرکت چینی در لیست فروش نیستند ( برای مثال کاربران استرالیا می توانند رد می نوت 5 را خریداری کنند اما رد می نوت 7 در این کشور هنوز موجود نشده است). با این حال فروشگاه جدید گوشی پرطرفداری مانند pocophone F1 را که دارای پردازنده 845 اسنپدراگون و رم 6 گیگابایتی است به قیمت 649 دلار در این فروشگاه و از طریق آمازون به فروش می رساند.لیست فروش شیائومی در استرالیا شامل چه محصولاتی است؟

همچنین فروشگاه شیائومی استرالیا، گوشی Mi 8 Lite را در دو نسخه عرضه می کند: 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 450 دلار و نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 500 دلار.  از دیگر گزینه های خوش قیمتی که در این سایت برای کاربران استرالیایی عرضه خواهد شد می توان به گوشی Redmi S2 اشاره کرد که تنها به قیمت 300 دلار به فروش می رود.

این شرکت چینی شیائومی که در حال سبقت گرفتن از سایر رقبای هموطن خود مانند هواوی است ، قصد دارد با غول ‌های تکنولوژی و برندهای برتر تولید کننده گجت‌ ها و گوشی‌های هوشمند در دنیا به رقابت پرداخته و سهم خود را از بازار فناوری محصولات هوشمند در دنیا افزایش دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها