گوشی های موبایل آیفون 2018؛ در بخش دوربین برندی توان رقابت دارد؟

0
470

کالاسودا- گوشی های موبایل آیفون سال 2018 در بخش دوربین پیشرفت های بسیاری را در مقایسه با نسخه های سال گذشته داشته اند. این گوشی های موبایل بر طبق ادعای کمپانی اپل برترین قابلیت ها میان گوشی های موبایل را برای کاربران ایجاد می کنند به همین دلیل امروز ویدیویی منتشر کرد که نشان می دهد دوربین گوشی های موبایل آیفون سال 2018 در بخش فیلم برداری 4K ، اسلوموشن و تایم لپس پیشرفت های بسیار خوبی را داشته اند. البته این ویدئو مربوط به دو گوشی هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس است و گوشی هوشمند آیفون ایکس آر در این بخش مورد بررسی قرار نگرفته است. این ویدئوی رسمی را با هم مشاهده می کنیم:

در اولین تجربه از آب استفاده شده است و قابلیت حرکت آهسته مورد بررسی قرار گرفته است. گوشی های موبایل آیفون سال 2018 قابلیت حرکت آهسته را با کیفیت فول اچ دی و نرخ 120 تا 240 فریم بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می گیرد. با مشاهد ویدئو متوجه می شود کمپانی اپل این بخش را با موفقیت می گذرند اما در مرحله دوم شاهد آزمایش تست فیلم برداری 4K هستیم. در این بخش گوشی های موبایل آیفون سال 2018 نیز موفق عمل می کنند و بدون شک شاهد یکی از برترین فیلم برداری های تاریخ هستیم.

گوشی های موبایل آیفون سال 2018 فیلم برداری های 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط می کنند. در بخش فیلم برداری تایم لپس نیز از ترکیب مس ، نیتروژن و .. استفاده شده است و در انتها شاهد فیلم برداری در نور کم هستیم. گوشی های موبایل آیفون سال 2018 در تمام این بخش ها قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند و کمپانی اپل قدرتنمایی خود را کاملا به رخ کاربران و دیگر برند های می کشد.

دوربین گوشی های موبایل آیفون سال 2018 با چه مشخصاتی در اختیار کاربران قرار می گیرد:

دو گوشی موبایل گران قیمت این برند پرطرفدار با لنز های دوگانه 12 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. لنز اول این گوشی موبایل با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 و لنز دوم با گشودگی دریچه دیافراگم 2.4 برای کاربران بسیار مناسب خواهد بود. نکته جالب توجه حضور لرزشگیر OIS روی دو لنز دوربین اصلی است و کمپانی اپل در بخش دوربین عکاسی زوم اپتیکال دو برابر را برای کاربران فراهم کرده است. گوشی های موبایل آیفون سال 2018 در بخش دوربین سلفی از همان لنز هفت مگاپیسلی سال گذشته استفاده کرده اند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها