سامسونگ و گوگل همکاری خواهند کرد

0
470

کالاسودا_شرکت‌های سامسونگ و گوگل قصد دارند روی یک سرویس پیام‌رسان مشترک و جدید همکاری کنند. این نخستین همکاری غول های فناوری در این خصوص خواهد بود.

این دو شرکت در تلاشند سیستم پیشرفته‌تری را ارائه دهند که بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، به کاربران امکان چت‌های گروهی، مکالمات ویدئویی و ارسال فایل‌های پرحجم را می‌دهد.

سامسونگ و گوگل قصد دارند با کمک این سیستم تجربه کار با پیام‌رسان‌ها را برای کاربران لذت‌بخش‌تر کنند. پیش بینی می شود که بسیاری از مردم به‌جای استفاده از پیامک‌های قدیمی که بر بستر شبکه موبایل انجام می‌شود، از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان های محبوب مثل واتس‌آپ و وی‌چت استفاده می‌کنند.

این دو شرکت اعلام کرده‌اند که پیام‌های اندرویدی و پیام‌های سامسونگ به صورت یکپارچه کار خواهند کرد و سیستم پیام‌رسان‌های این دو شرکت ارتقا پیدا می کند.

اما این دو شرکت برای رسیدن به اهداف خود از چه سیستمی استفاده خواهند کرد؟

شرکت سامسونگ اعلام کرد که برای این کار گوشی‌های موبایل خود را ارتقا خواهد داد و آنها را مجهز به خدمات ارتباطاتی غنی (RCS) می کند. این موضوع نشان می دهد که ارتقاء سطح گوشی ها برای سامسونگ از اهمیتی بسزا برخوردار است. اکنون سامسونگ تصمیم گرفته گوشی های گلکسی S8 و S8 Plus را به عنوان نخستین گوشی‌هایی در نظر بگیرد که از این نوع خدمات استفاده خواهند کرد..

جالب است بدانید که این شرکت اعلام کرده که گوشی‌های هوشمند گلکسی جدید  به‌صورت طبیعی از سرویس پیام‌رسان RCS پشتیبانی خواهند کرد و این کار را با شرکت‌های مخابراتی یا کریرهایی انجام خواهد داد که یا این سرویس را دارند یا خود را به‌زودی به این سرویس ارتقا خواهند داد.

اگر شما هم جزو کاربران این شرکت ها هستید بهتر است سری به سیستم های مختلف خود زده و نرخ فعالیت خود را توسعه دهید. افزون بر این ها، معاون اجرایی سامسونگ در این مورد گفت: با گسترش مشارکت قوی ما با گوگل، تجربه پیام‌رسانی غنی‌ را برای مشتریان خود  به ارمغان می‌آوریم و به آنها امکان می‌دهیم در بستر پلت‌فرم‌های پیام‌رسان با دوستان و اعضای خانواده‌شان چت کنند.بر اساس گفته های سامسونگ، این همکاری به پیشرفت صنعت در زمینه پیام‌های نوین و پوشش جهانی RCS کمک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا می توان مطمئن بود که این سیستم ها به رشد همکاری های درون سازمانی دو شرکت و البته گسترش خدمات کمک خواهند کرد؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید