سامسونگ هدف خود برای فروش گوشی های موبایل در سال ۲۰۱۸ را تغییر داد

0
709

کالاسودا- سامسونگ هدف خود برای فروش گوشی های موبایل در سال ۲۰۱۸ را تغییر داد. در اواخر سال گذشته میلادی این غول کره ایی برنامه ریزی خود را برا پایه فروش ۳۲۰ میلیون دستگاه در سال قرار داد اما با توجه به فروش بالای پرچم دار جدید این برند یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در سه ماه اول سال هدف خود را به فروش ۳۵۰ گوشی هوشمند تغییر داد.

با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد سامسونگ با این هدف قصد دارد ادامه سال را بلند پروازانه سپری کند البته برای رسیدن به این هدف علاوه بر داشتن رقبای سرسخت مانند هواوی و اپل در کنار برند هایی که روز به روز پیشرفت می کنند باید تلاش های بسیار بیشتری صورت گیرد البته سامسونگ در این مسیر باید بازار چین را فراموش کند سامسونگ در سال های اخیر فروش گوشی های هوشمند در این کشور را به برندهایی ماند اوپو، شیائومی و ویوو واگذار کرده است  و بدون شک علت آن علاقه چینی ها به گوشی های متنوع با امکانات بسیار بالا در مقابل قیمت بسیار پایین است.

به هر حال به سامسونگ و سیاست های این برند برگردیم این برند کره ایی در سال ۲۰۱۵ تعداد ۳۱۹.۷ میلیون گوشی هوشمند و در سال ۲۰۱۶ تعداد ۳۰۹.۴ میلیون موبایل به فروش رساند سال گذشته نیز این رقم به ۳۱۹.۸ میلیون رسید اما در سال جاری و در سه ماهه اول سال این فروش به ۷۸ میلیون گوشی هوشمند رسید . البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این تعداد برای تمام مدل های گوشی های ساموسنگ در سراسر جهان است و محدود به یک سری مدل خاص نمی شود. البته این نکته نیز باید بیان شود که ساموسنگ بخش از بالا بردن هدف خود را به دلیل عرضه فبلت نوت ۹ قرار داده است و بسیار امیدوار است تا در کنار فروش بسیار خوب سری اس،گلکسی نوت ۹ نیز بتواند یک گوشی خاطره انگیز و بسیار کاربر پسند باشد و این غول کره ایی نیز به هدف خود نزدیک تر شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها